Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ناهماهنگی های موجود بین ادارات خدمات رسان در اجرای پروژه ها علاوه بر اتلاف سرمایه های مادی و معنوی باعث سردرگمی مردم نیز شده است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گیری دستگاه های خدمات شهری در بسیاری موارد در تضاد با یکدیگر است بیان کرد: هدف اصلی مدیریت یکپارچه شهری باید رفاه اجتماعی و رعایت حقوق شهروندان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک بیشترین ناهماهنگی را مربوط به سازمان های  آب ،برق،مخابرات و گاز در امور حفاری  دانست و تصریح کرد :این شرکت ها مکلفند برای انجام پروژه های خود از سایر ادارات مرتبط استعلام اخذ کنند.

وی اضافه کرد: می طلبد نهادهای خدمات رسان با استعلام و تعیین بازه زمانی مشخص نسبت به حفاری در سطح شهر اقدام کنند.

فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: فرمانداری با نهادهای متخلف به جد برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: نظارت بر ترمیم اصولی این حفاریها در شهر با شهرداری است و در صورت سهل انگاری پیمانکاران در این خصوص پروژه تعطیل می شود .


 

برچسب‌ها دهدشت کهگیلویه و بویراحمد قانون مدیریت خدمات کشوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت کهگیلویه و بویراحمد قانون مدیریت خدمات کشوری دهدشت کهگیلویه و بویراحمد قانون مدیریت خدمات کشوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان