Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، غلامعلی نورا صبح امروز در هفتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار کرد: با حجم کالاهای مکشوفه در شرق گلستان راه‌اندازی انبار تملیکی برای نگهداری این کالاها ضروری است.
وی تصریح کرد: در برخی اوقات انبارهای نهاده‌های دامی و کشاورزی که به صورت قاچاق دپو شدند کشف می‌شود که برای جابه‌جایی آن نیاز به مکان وسیع بوده و جهاد کشاورزی چنین مکانی را در دسترس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پلاک‌گذاری احشام و ادوات کشاورزی گفت: از ۵ هزار دستگاه ادوات کشاورزی شهرستان بیش از ۹۸ درصد ان پلاک‌گذاری شده و مابقی ادوات کشاورزی نیز برای پلاک‌گذاری در حال تکمیل پرونده خود هستند.
وی بیان کرد: بیش از ۵۳ درصد دام‌های شهرستان نیز پلاک‌کوبی شده و برای پلاک‌کوبی دام‌های عشایر بیشتر دام شهرستان را تشکیل می‌دهند ۱۰ گروه متشکل از پیمانکاران مشغول این کار خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود کار پلاک‌کوبی دام‌های عشایر تا تابستان سال آینده به پایان برسد.
* ۱۲۵۰ قلم کالای قاچاق آرایشی در هنگام عرضه کشف شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده از عطاری‌های سطح شهر یک‌هزار و ۲۵۰ کالای آرایشی قاچاق در هنگام عرضه و فروش کشف و توقیف شد.
وی تصریح کرد: همچنین در بازدیدهای مشترک و ادواری از داروخانه‌ها نیز ۴۱ مورد الکل مورد بررسی قرار گرفت که ۱۵ مورد این الکل‌ها نامحتوا و ۲۰ محلول ضدعفونی‌کننده نامناسب کشف و توقیف شد.
فرهاد بدیعی گفت: مهمترین امر در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز آموزش است که در این راستا کارگاه‌های آموزشی برای اصناف و پوستر و بنر برای ارتقا سطح آگاهی مردم در مکان‌های شلوغ و پر تردد نصب شد.
* حمایت از تولید داخلی در راستای مبارزه با قاچاق کالا امکان‌پذیر است
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: در مقطع کنونی مبارزه و پیشگیری با قاچاق کالا و ارز از موضوعات مهم و حساس بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم به ویژه مردم محروم مرزی می‌تواند در کاهش قاچاق کالا موثر باشد.
عبدالقدیر کریمی گفت: کار فرهنگی در قالب برنامه‌های هوشمندانه در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و عدم ضربه به تولیدات داخلی موثر باشد.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی قاچاق کالا گنبدکاووس آموزش ادوات کشاورزی قاچاق کالا قاچاق کالا پلاک گذاری پلاک کوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه