Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: آئین‌نامه‌های دیوان و وزارت کشور در نگارش تعرفه عوارض محلی اعمال شده است.

وی ادامه داد: در مناطق فرسوده و حاشیه نشین برای هر شهروندی که بخواهد برای خود سرپناه و محل زندگی داشته باشد، پروانه ساخت و ساز رایگان ارائه می‌شود. به عبارتی ۱۰۰ درصد عوارض محلی در بافت فرسوده و حاشیه نشین شهر، رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهین باهر افزود: افرادی که شغل و درآمد آنها از ساخت و ساز به دست می‌آید و سودهایی که از این ناحیه به دست می‌آورند کلان است و باید سهم شهر را پرداخت کنند. لازمه اجرای پروژه حاشیه نشین کلید به کلید، اخذ تعرفه از ساخت و ساز کلان است.

وی گفت: کیفیت خدماتی که در بخش‌های مختلف شهری همچون خدمات و تنظیف به شهروندان ارائه داده‌ایم، با حداکثر صرفه‌جویی در بودجه جاری اتفاق افتاده است.

ابعاد حادثه مترو تبریز در حال بررسی است

شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: ابعاد حادثه مترو تبریز در حال بررسی بوده و هم اکنون فاز سوم خط یک تعطیل است. گروه‌های مختلف در حال بررسی ابعاد قضیه هستند و در این خصوص گروه‌هایی از تهران و مشهد نیز آمده اند. علت دقیق آن هر چه باشد به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی گفت: نزدیک شدن به موسم انتخابات گاهی اعضای شورا را تحت تأثیر قرار می‌دهد. خواهشمندم اعضای شورای طوری عمل کنند که شاهد فضای التهاب آور نباشیم.

دبیری ادامه داد: همه ما خواستار پرداخت حق و حقوق به موقع کارگران هستیم. در این مورد نیز می‌توانیم جلسه‌ای گذاشته و حتی با نمایندگان کارگران نیز جلسه‌ای داشته باشیم. تلاش کنیم با حرکتی جمعی این مسائل برطرف شود.

افزایش قیمت مصالح و میلگرد در هزینه‌های شهرداری تأثیرگذار است

محمد حسین‌زاده، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: تعرفه عوارض محلی که برای سال ۱۴۰۰ ارائه داده‌ایم بر اساس بررسی وضعیت موجود، درآمد و هزینه پیش بینی شده سال آینده است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت مصالح و میلگرد در عملکرد و هزینه ما تأثیرگذار است.

حسین زاده افزود: در تعرفه عوارض سال ۱۴۰۰ تنها افزایش قیمت نداریم. مثلاً در بحث سهم خدماتی، برای اولین بار سهم ۳۵ درصدی شهرداری به ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 5118287

منبع: مهر

کلیدواژه: حاشیه نشینی شهرداری تبریز ایرج شهین باهر شهرام دبیری ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آلودگی هوا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود