Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:36:00 GMT

جامعه مدرسین کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد‌

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۰۵۱۲

جامعه مدرسین کشتار شیعیان پاکستان را محکوم کرد‌

گروه استان‌ها ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای جنایت وحشیانه داعش در کشتار خونبار شیعیان ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در ‌بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: حادثه دلخراش و خونین کشتار کارگران شیعه معدن زغال‌سنگ در ایالت بلوچستان پاکستان که در نهایت قساوت و سبعیت توسط تروریست‌های داعشی صورت گرفت، فاجعه‌ای دردناک و غم‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستان جنایتکار، قلب‌های کینه‌جو و جهل و تعصب تکفیری‌ها، امروز تحت هدایت سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی استکبار است و این جانیان در پناه حمایت‌های آنان خونریزی و جنایت می‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: جریان‌های انقلابی سازوکار وفاق و اتحاد طراحی کنندعضو جامعه مدرسین: آیت‌الله مصباح یزدی از ارکان علمی حوزه علمیه بودندارائه گزارش فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه در دیدار بادامچیان با رئیس جامعه مدرسین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن اعلام مراتب همدردی و تألم خود نسبت به خانواده‌ی شهدای این حادثه اعلام می‌دارد: دولتمردان پاکستانی موظفند حافظ خون و جان مسلمانان در این کشور باشند و دست گروه‌های تروریستی و تکفیری‌ها را از تعرض بر جان مسلمین باز دارند.

پیگیری‌های قضایی و امنیتی و همچنین قصاص جنایتکاران از مطالبات به‌حق و مسلم خانواده‌های داغدار است و مقامات پاکستانی باید تا تحقق کامل مطالبات و اجرای عدالت پیگیر باشند.

باید هرچه سریع‌تر مراسم تشییع و تدفین شهیدان این فاجعه اندوهبار، در شکوه و آرامش برگزار شود و حرمت پیکر آنان گرامی داشته شود.  علمای اعلام و فضلای پاکستانی برای مدیریت این تجمعات و تحصن‌ها وارد میدان شوند و نگذارند برخی درد‌ها و جراحت‌ها منجر به وقوع حادثه‌ای دور از انتظار و غیرقابل‌کنترل شود. گرچه شیعیان عزیز پاکستان همواره در مسیر صحیح اسلامی گام برداشته‌اند و اهداف دشمنان در ایجاد درگیری‌های قومیتی و مذهبی را خنثی کرده‌اند، اما شرایط امروز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان امت اسلامی در کمین هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟