Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@11:56:45 GMT

پایان کابوس معدنچی‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۰۹۰۰

پایان کابوس معدنچی‌ها!

تیم فوتبال شالکه پس از ۳۰ بازی بدون برد در بوندس لیگا، شب گذشته بالاخره پیروز شد و به ناکامی های عجیب خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته- شنبه ۲۰ دی- در یکی از مسابقات هفته پانزدهم بوندسلیگا، شال که در ولتینزآرنا ورزشگاه خانگی خود میزبان هوفنهایم بود و با پیروزی چهار بر صفر سرانجام به روزهای کابوس‌وار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شال که پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مونشن‌گلادباخ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۰) در ۳۰ بازی بعدی به پیروزی نرسیده (۱۰ تساوی، ۲۰ باخت) و در آستانه برابری با رکورد تاریخ بوندسلیگا (۳۱ بازی تاسمانیابرلین، ۶۶-۱۹۶۵) بود.

متیو هوپ مهاجم ۱۹ ساله و آمریکایی آبی‌های سلطنتی که پیش از این تنها ۴ بار پیراهن شال که را بر تن کرده، با ۳ گل نقش اول این برد بود و به نخستین بازیکن آمریکایی بوندسلیگا تبدیل شد که هت‌تریک می‌کند.

امین حارث نیز که هر ۳ گل هوپ را ساخته بود، گل چهارم را خود وارد دروازه هوفنهایم کرد تا معدنچی‌ها در دومین تجربه کریستین گروس، سرانجام پس از ۳۵۷ روز در بوندسلیگا برنده شوند.

کد خبر 467536

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شالکه آلمان بوندسلیگا فوتبال اروپا بازیکن فوتبال سرمربی فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • خلاصه بازی دورتموند ۵-۱ آگزبورگ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی