Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک توکیو در قاره آسیا مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در مناطق مختلف آسیا را اعلام کرد.

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا مسابقات مناطق مختلف آسیا روزهای 23 الی 25 اسفندماه در دوحه قطر برگزار می‌شود و نمایندگان کشورمان در منطقه آسیای میانه برای کسب تک سهمیه المپیک در این منطقه به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندا شهسواری و شیما صفایی در بخش بانوان و نوشاد و نیما عالمیان در بخش آقایان به مصاف حریفان خود می‌روند. جمیل لطف‌الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم‌های ملی هدایت ملی‌پوشان کشورمان را در دوحه برعهده دارند. 

کشورهای حاضر در آسیای میانه شامل ایران، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان و قرقیزستان هستند که برای کسب یک سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در بخش آقایان مسابقه خواهند داد.

زمان و میزبان مسابقات تنیس دیویس کاپ و  فدکاپ مشخص شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)