Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه، از دی‌ماه امسال به عنوان کم‌ بارش‌ترین دی‌ماه ۱۰ سال گذشته کرد و اظهار داشت: در این ماه به‌ جزء روز‌های ابتدایی آن (سوم و چهارم) با میانگین ۵.۷ میلی‌متری، تاکنون بارش خاصی در استان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: همچنان روزهای سردی را سپری می‌کنیم و حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به هفت درجه زیر صفر رسید پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای شهر به ۱۲ درجه سانتی‌گراد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به  طور نسبی افزایش پیدا می‌کند و هوا قدری گرم‌تر می‌شود و از سرمای محسوس هوا کاسته می‌شود.

وی برای روزهای پایانی هفته جاری بارش‌هایی پیش‌بینی کرد و افزود: سامانه‌ای ناپایدار از اواخر روز پنجشنبه تا اوایل روز شنبه هفته آینده جو منطقه را متاثر می‌کند که سبب وزش باد، بارش‌های پراکنده در سطح استان می‌شود.

خسروی خاطرنشان کرد: بارش در روز جمعه و بیشتر در نواحی اورامانات از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود و در کرمانشاه به صورت مقطعی موقت و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بارش هواشناسی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین طی این مدت افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان خواهیم داشت.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد هستیم که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.وی گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و آرام پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط