Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: با توجه کاهش شدید ذخایر خونی و اعمال محدودیت ها و بنا به مشکلات بوجود آمده در ایام شیوع بیماری کرونا پایگاه اهدای خون ثامن از روز یکشنبه مورخ 21 دی ماه فعالیت خود را مجدد آغاز خواهد نمود.

دکتر مجید عبدالهی افزود : کمک به نجات جان همنوعان از والاترین اعمال حسنه است و پایگاه ثامن مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی در انتظار داوطلبان اهدای خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت :  از زمان انتشار ویروس بیماری کووید 19 و بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی  این پایگاه در اولین روز هفته فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

وی از همه ی مردم نوع دوست و مومن مشهد درخواست نمود با مراجعه به این پایگاه و اهدای خون خود در کمک به نیازمندان به خون و فرآورده های خون سالم این اداره کل را یاری نمایند.

مدیرکل انتقال خون استان از رسانه های عمومی نیز خواست در معرفی این پایگاه به مردم مشهد و زائران بارگاه مطهر رضوی تلاش کنند. پایگاه ثامن ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست پارکینگ شماره 4 حرم مطهر رضوی روز های فرد از ساعت 8 الی 13 پذیرای قدوم سبز اهداکنندگان قهرمان خون می باشد .

دکتر عبدالهی گفت: اداره کل انتقال خون خراسان رضوی تامین خون 61 بیمارستان در این استان را بر عهده دارد و این در حالی است که اکنون میزان ذخایر خونی استان وضعیت مطلوبی ندارد.

وی از داوطلبان اهدای خون در تمام گروههای خونی خواست با مراجعه به پایگاههای اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند . شایان ذکر است این پایگاه با 16 تخت در فضایی به مساحت 200 متر مربع با هزینه پنج میلیارد ریال در جوار بارگاه منور رضوی احداث شده است.

انتهای پیام/70039

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدای خون خراسان رضوی مشهد انتقال خون حرم مطهر رضوی انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون