Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استاندار قزوین گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان و کمک به اقتصاد خانواده ها، شهرک پوشاک در قزوین راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری اریا از قزوین؛ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، هدایت الله جمالی پور استاندار، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: خانواده مظهر عزت، شرافت و استحکام بنیان معنوی کشور است و برای تقویت بنیان آن همه باید دغدغه داشته باشیم.

وی افزود: بنیادهای تحقیقاتی صهیونیستی از سالهای گذشته اهمیت بنیان خانواده در ایران را درک کرده اند و تلاش می کنند با ترفندهای مختلف به آن آسیب بزنند.

توزیع سوخت در استان قزوین مدیریت و هدفمند شود
استاندار قزوین تصریح کرد: در حوزه بانوان و حل چالش ها و مشکلات آنها باید اقدامات اساسی انجام  داد و با بهره گیری از ایده نخبگان برای اجرای کارهای بزرگ آماده بود.

وی اظهارداشت: در این عرصه جای سیاسی کاری نیست و باید بستر را مهیا کنیم تا با بهره گیری از همه ایده های کاربردی به حل چالش ها کمک کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: این که تک فرزندی در جامعه رایج شده یک موضوع نگران کننده است و باید برای آن تدبیر کنیم و در این راستا لازم است با بهره گیری از رسانه های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات نسبت به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به خانواده اقدام کنیم.

راه اندازی شهرک پوشاک با محوریت اشتغال بانوان

جمالی پور اضافه کرد: بانوان ما از توانمندی و قابلیت های بسیار بالایی برخوردارند بویژه در عرصه صنایع دستی و پوشاک می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که در این راستا آماده حمایت هستیم.

وی اظهارداشت: شهرک پوشاک در استان قزوین می تواند با محور اشتغال بانوان راه اندازی شود که این کار به اشتغال و معیشت و اقتصادی گروه بزرگی از بانوان کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین آمادگی خود را برای راه اندازی این شهرک و کمک به کاهش بیکاری استان اعلام کرد.
انتهای پیام/ع

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوشاک زنان استاندار قزوین شهرک پوشاک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین

دریافت 22 MB کد خبر 6096711

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین