Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@13:10:18 GMT

اهدا ۶۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مدجویان همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۱۳۷۴

اهدا ۶۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مدجویان همدان

بحیرایی ، از اهدا ۴۰۰ دستگاه بخاری و ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی به نیازمندان همدان خبر داد و گفت: در زمستان امسال ۶۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش یک میلیارد تومان به مددجویان همدانی اهدا شده است.

«علی بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در زمستان امسال 600 دستگاه لوازم گرمایشی به ارزش یک میلیارد تومان به مددجویان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان عنوان کرد: 600 دستگاه لوازم گرمایشی شامل 400 دستگاه بخاری و 200 دستگاه آبگرمکن گازی به خانواده‌های تحت حمایت ساکن مناطق محروم استان که امسال از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند تقدیم ‌شده است.

 

وی با بیان اینکه این لوازم گرمایشی با هدف تأمین آسایش و رفاه خانواده های محترم تحت پوشش بین آنان توزیع‌شده است، افزود: این اقلام بر اساس سرکشی‌ مددکاران این خانواده ها از وضعیت آنان و برای بر طرف شدن نیاز فوری این عزیزان در زمستان امسال به حضورشان تقدیم شده است.

 

بحیرایی با ذکر این موضوع کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه‌های مستمر این نهاد است تاکید کرد: همه ساله در ابتدای زمستان، به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر به‌ویژه نقاطی که به‌تازگی به شبکه گاز متصل شده‌اند، اهدا می‌شود.

 

وی افزود: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری و آبگرم کن دیواری، بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان در ادامه گفت: با تصویب نمایندگان مجلس، مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف معاف‌ هستند.

 

بحیرایی ضمن بیان مجدد نیاز خانواده‌های تحت حمایت به لوازم ضروری زندگی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران عزیز می‌توانند کمکهای خود را از طریق ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: لوازم گرمایشی استان همدان کمیته امداد دستگاه لوازم گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب