Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بر اساس این گزارش؛ پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در راستای صیانت از حقوق عامه و حمایت از مصرف کنندگان واقعی سوخت به ویژه در فصل سرما، شناسایی انبارهای غیرمجاز ذخیره سیلندرگاز در استان را به صورت جدی در دستور کار قرار دادند.

در این گزارش آمده است؛ پس از وصول گزارشات مردمی به ستاد خبری ۱۱۴سازمان اطلاعات سپاه استان، یک‌انبار غیرمجاز در حاشیه شهر زاهدان‌شناسایی و در بازرسی بعمل آمده تعداد زیادی سیلندر گاز قاچاق ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است؛ همچنین‌ پاسداران گمنام امام زمان در شهرستان‌ هیرمند‌ نیز تعداد قابل توجهی سیلندر گاز که افراد سودجو قصد انتقال‌ آن به‌ کشور‌ همسایه را داشتند کشف و توقیف‌ کردند.

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: صیانت از حقوق عامه و مبارزه با قاچاقچیان و کسانی که در شرایط کنونی‌جامعه قصد تحصیل‌مال نامشروع با فشار به شهروندان را دارند با جدیت برخورد می‌کند‌ و همشهریان نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کشف زاهدان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کاووس حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در عصر جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعاً از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات مالی بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

کد خبر 6097555

دیگر خبرها

  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان