Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@08:15:32 GMT

خداحافظی جمعی از هواداران ترامپ از توییتر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۱۴۱۲

آفتاب‌‌نیوز :

 در همین رابطه یکی از کاربران توییتر نوشت: "توییتر را در اعتراض به سانسور ترک می‌کنم. خداحافظ."

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یکی دیگر از کاربران هم نوشت: "این آخرین توییت من خواهد بود... من یکی از هواداران جمهوری‌خواه ترامپ که از توییتر حذف می‌شود نخواهم بود. من یکی از کسانی‌ام که توییتر را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از این دیوانه‌بازی خسته شدم... خداحافظ و خلاص از توییتر!"

بسیاری از کسانی که از این ممنوعیت ناراضی هستند ادعا کردند که قصد استفاده از "پارلر" را دارند- برنامه‌ای که عموماً دارای "آزادی بیان" لقب گرفته و در بین حامیان ترامپ مشهور است.

یکی از کاربران توییت کرد: "خدانگهدار توییتر! شما رئیس‌جمهور را ساکت می‌کنید و به نابه‌کاران اجازه می‌دهید با دروغ سلطنت کنند. به پارلر می‌روم."

یکی از کاربران ضمن درخواست از شرکت توییتر برای غیرمسدود کردن حساب کاربری ترامپ، نوشت: "با بستر ارتباطی که تصمیم می‌گیرد من نمی‌توانم تصمیم‌های خودم را بگیرم، کاری ندارم."

‌کاربر دیگری گفت در حالی که با موضوع مسدود کردن حساب شخصی رئیس جمهور توسط توییتر مشکلی نداشته، اما سانسور کردن حساب رسمی رئیس جمهور، @POTUS که به طور موقت بعد از توییت کردن ترامپ از آن بسته شد، درست نبوده است.

برخی دیگر از کاربران نیز فرصت اظهارنظر در مورد ارزش‌ها و آینده آمریکا با توجه به این موضوع را از دست ندادند. کاربری نوشت: "روز تاریکی برای آمریکاست که افکار منتشر شده در توییتر سانسور می‌شوند. حالا توییتر یک ابزار پروپوگاندا است. من از توییتر می‌روم. خداحافظ."

کاربر دیگری هم توییت کرد: "خداحافظی می‌کنم. تنها دلیلی که حساب توییتر باز کردم این بود که بتوانم آنچه رئیس جمهور باید می‌گفت را بشنوم اما حالا که او سانسور شده، دیگر نمی‌خواهم از بستری حمایت کنم که آزادی بیان را خفه می‌کند. بدون احیای معنوی، این کشور زیاد دوام نخواهد آورد."

‌توییتر ابزار اصلی ارتباط بین ترامپ و دنبال کنندگان او بوده و ۹۰ میلیون تن رئیس جمهور آمریکا را در توییتر دنبال می‌کردند. بعد از مسدود شدن حساب کاربری او، سهام‌های این شرکت طی ۴ ساعت تقریباً ۴ درصد سقوط کرد. هفته گذشته "مارک زاکربرگ"، مؤسس فیسبوک اعلام کرد حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام این رئیس جمهور نیز برای دست‌کم دو هفته- تا زمانی که دوره ریاست جمهوری او به پایان برسد- مسدود خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ توییتر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است