Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:50:26 GMT

شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۱۵۳۲

شهید فخری‌زاده مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید فخری زاده یک نیروی انقلابی بود و برای پیشرفت علمی، توسعه و عزت کشور تلاش بسیار زیادی کرد.

‌به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز توفیق داریم که در خدمت خانواده شهید گرانقدر محسن فخری زاده باشیم،گفت: آن شهید مصداق روشن یک نیروی انقلابی بود و وجود و قلبش در همه شرایط برای اسلام، انقلاب و عزت کشور می تپید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تقدیر از خانواده شهید فخری‌زاده در مجلس

وی تاکید کرد: شهید فخری زاده برای دفاع از پیشرفت علمی و عزت کشور و به معنای واقعی در جهت قوی شدن کشور تلاش های بسیار زیادی انجام داد و در نهایت هم جان خود را تقدیم ملت ایران کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه امروز چهلمین روز شهادت این شهید بزرگوار است، این توفیق را داریم که در مجلس شورای اسلامی از خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار قدردانی کنیم.

قالیباف در ادامه جلسه با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی نیز، گفت: آیت الله مصباح یزدی از چهره های برجسته انقلاب اسلامی و از مبارزان و یاران مخلص حضرت امام خمینی(ره) بود و نبود او بدون شک ثلمه ای به مجموعه حوزه و ملت عزیز ایران خواهد بود که رحلت وی را به خانواده ایشان، ملت ایران و همچنین به محضر مقام معظم رهبری تسلیت عرض می کنم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی آیت الله مصباح یزدی انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف مقام معظم رهبری محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات