Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلت چمبرلین، یکی از جذاب ترین بازیکنان تاریخ بسکتبال که بیشتر از هر کس دیگری در تاریخ NBA رکورد برای خود دارد. او به طور رسمی 72 رکورد دارد و با توجه به اینکه او مدافع خوبی هم بود، امکان این وجود داشت که در صورت محاصبه شدن بلاک و استیل او جزو برترین ها باشد. او آن قدر رکورد ثبت کرده که یکی از لقب هایش کتاب رکورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چه اتفاقی می افتاد اگر او اصلا وجود نداشت؟ خب در این صورت رکورد ها تغییر می‌کنند و بازیکنان جدیدی رکورد ها را در از آن خود می‌کنند

 به گزارش طرفداری، برخی از این رکوردی ویلت چمبرلین را بررسی می کنیم.

بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی

از ساده ها شروع میکنیم. او در سال 1962 در یک بازی 100 امتیاز اورد. حال که ما در تاريخ بازیکنی به نام ویلت چمبرلین نداریم کوبی برایانت این رکورد را با بازی 81 امتیازیش می گیرد. او در ژانویه 2006 در بازی مقابل تورنتو رپترز 82 امتیاز اورد و تیمش را به پیروزی رساند. او در ان بازی 28 شوت از 48 شوتش را تبدیل به امتیاز کرد

بیشترین امتیاز کسب شده در یک نیمه

ویلت در همان بازی 100 امتیازیش مقابل نیکس، در نیمه دوم 59 امتیاز اورد. اگر ویلت وجود نداشته باشد کوبی دومین رکوردش را از شب 81 امتیازیش می گیرد. او در نیمه دوم آن بازی 55 امتیاز اورد.

امتیاز های کسب شده توسط چمبرلین و برایانتبیشترین امتیاز کسب شده توسط یک روکی

در ژانویه 1960 ویلت در فصل اولش به مصاف پیستونز رفت و 24 شوت از 51 شوتش را تبدیل به امتیاز کرد و 58 امتیاز گرفت. او در ان بازی 42 ریباند هم کسب کرد! تصور کنید سنتر روکی گلدن استیت، جیمز وایزمن، در یک بازی چنین اماری داشته باشد. در هر صورت بدون ویلت یک اسطوره دیگر از واریرز این رکورد را می گیرد. ریک بری 6 سال بعد که به لیگ امد در یکی از بازی های فصل اولش 57 امتیاز اورد و در صورت نبودن ویلت نام او در کتاب رکورد ها به عنوان بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک سال اولی را می گیرد. او در باخت 4 امتیازی مقابل نتس 18 از 29 شوت زد و 21 پرتاب ازاد از 22 پرتابش را تبدیل به امتیاز کرد.

ریک بریبیشترین امتیاز کسب شده در یک فصل

ویلت در فصل 1962، 4029 امتیاز اورد که بیشترین تاریخ است. او در ان فصل میانگین 55.4 امتیاز داشت. حال رکورد دار جدید تنها بازیکنی است که در یک فصل 1000 امتیاز نزدیک ویلت شده است یعنی مایکل جردن که سال 86_87، 3041 امتیاز اورد. جردن در آن فصل میانگین 37.1 امتیاز داشت و در رای گیری MVP دوم شد.

بیشترین بازی های 50 امتیازی

ویلت در کل دوران بازیش 118 بازی 50 امتیازی داشته که مشخصا بیشترین تاریخ است. رکورد دار جدید باز هم مایکل جردن است که در کریرش 31 بازی 50 امتیازی یا بیشتر داشته.

چمبرلین و جردن در مراسم 50 بازیکن برتر تاریخ بیشترین بازی های 60 امتیازی

ویلت در طول کریرش 32 بار 60 امتیاز یا بیشتر گرفته. یعنی چمبرلین بازی های 60 امتیازیش بیشتر از بازی های 50 امتیازی جردن است! در هر صورت رکورد حالا دست کوبی برایانت است با 6 بازی 60 امتیازی

اخرین بازی 60 امتیازی کوبی که در اخرین بازی کریرش اتفاق افتادبیشترین بازی های 70 امتیازی

ویلت 6 بازی 70 امتیازی دارد که در صورتی که او در تاریخ وجود نداشته باشد این رکورد به 5 نفر می رسد که همه یک بار 70 امتیاز اوردند. یعنی الجن بیلر، دیوید تامسون، دیوید رابینسون،کوبی برایانت و دوین بوکر. یعنی ویلت بازی های 70 امتیازی بیشتری از تمام بازیکنان دیگر تاریخ NBA روی هم دارد.

دوین بوکر بیشترین پرتاب های گل شده پشت سر هم

ویلت با 18 پرتاب پشت سر هم بدون اشتباه این رکورد را در اختیار دارد. همچنین جایگاه دوم و سوم این رکورد هم در دست او است با 16 و 15 پرتاب بدون اشتباه. اما حالا چهار بازیکن این رکورد را با هم تقسیم می‌کنند که همه انها 14 پرتاب بدون اشتباه داشته اند که عبارتند از گری پیتون در 1995،تامس برایانت در 2018،بیلی مک کنی در 1978 و بیلی هول در 1965

بیشترین ریباند در یک بازی

ویلت در یک باخت سه امتیازی مقابل بیل راسل و سلتیکس 55 ریباند کسب کرد که دست نیافتنی به نظر می اید. اما نباید از توانایی ریباند کردن راسل هم گذشت چون او دو ماه بعد 51 ریباند گرفت و حالا رکورد دار جدید است.

ویلت چمبرلین بیشترین ریباند در یک بازی پلی آف

در سال پلی آف 1967 اقای رکورد مقابل بوستون 41 ریباند اورد که تا به امروز رکورد بیشترین ریباند در یک بازی پلی آف مانده. اما بیل راسل نیز در 3 بازی 40 ریباند اورده که بعد از ویلت بیشترین ریباند در یک بازی است.

بیل راسل مقابل ویلت چمبرلین 

 

بیشترین میانگین امتیاز در یک فصل

او در فصل 1962 میانگین 55 امتیاز داشت اما حال باز جردن با 37.1 امتیاز در سال 1987 دقیقا پشت سر او است. برخی ممکن است به الجن بیلر و فصل 1962 اشاره کنید که بیلر میانگین 38.3 امتیاز داشت اما او در ان فصل کمتر از 40 بازی انجام داد و معمولا برای رکورد ها باید بازیکن حداقل 50 بازی انجام داده باشد پس در بیشتر لیست ها اسم این فصل نیست.

بیشترین میانگین امتیار یک روکی

او در فصل اول خود 37.6 امتیاز میانگین داشت یعنی بالاتر از مایکل جردن و هر کس دیگری در پرایمش. اما رکورد دار جدید یکی از دست‌کم گرفته شده ترین اسطوره های تاریخ است. والت بِلِمی سه فصل بعد که وارد لیگ شد میانگین 31.6 امتیاز داشت

ویلت چمبرلین و والت بلمیبیشترین میانگین اسیست توسط سنتر

او در 1968 میانگین 8.7 اسیست داشت اما بیشترین میانگین از کسی به جز چمبرلین متعلق به نیکولا یوکیچ است که میانگین های 7.3، 6.1 و 6 در این سه فصل گذشته داشت. گرچه ممکن است او بتواند این رکورد را در این فصل بشکند.

تعداد فصل های لیدری در دقایق بازی شده

او 9 فصل بیشترین میانگین دقایق بازی را داشت! بدن او انقدر قوی و با استقامت بود که تقریبا در بازی ها از زمین بیرون نمی رفت. حال که او در تاریخ وجود ندارد الن آیورسون افسانه ای این رکورد را می گیرد. ایورسون 7 بار لیدر لیگ در دقایق بازی شده بوده. به جز ایورسون و ویلت هیچکس این کار را بیشتر از سه فصل انجام نداده.

Caption

 

اخبار داغ 

قاضی القضات فوتبال همچنان پاسخگوی مردم نیست که نیست اسامی هر 87 رای دهنده انتخابات فدراسیون فوتبال در طرفداری فیلم کودک آزاری وحشیانه در تاکستان / لادن طباطبایی فاش کرد + تصاویر دلخراش تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بیشترین میانگین رکورد دار جدید امتیاز اورد رکورد ها او در ان ان بازی بازی ها فصل او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد

توماس توخل مانند گذشته با قاطعیت احتمال ماندنش در بایرن مونیخ را رد نکرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ فردا در یک جدال حساس پیش از بازی مقابل رئال مادرید، در خانه اشتوتگارت به مصاف شاگردان سباستین هونس خواهد رفت.

به نقل از سایت بایرن مونیخ، توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره وضعیت مصدومان تیمش، حواشی پیرامون باشگاه، برخی بازیکنان از جمله لروی سانه و کیم مین جائه، احتمال ماندنش در بایرن مونیخ و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

وضعیت مصدومان و غایبان 

ماتیاس دلیخت در بازی فردا حضور ندارد. برنامه این است از یک‌شنبه تمریناتش را شروع کند و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم آیا برای بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود یا خیر. جمال موسیالا نیز فردا در ترکیب حضور ندارد و امیدوارم او هم از یک‌شنبه به تمرینات تیمی اضافه شود. لروی امروز تمرین می‌کند و همراه با ما به اشتوتگارت سفر می‌کند. باید ببینیم فردا چه‌طور می‌توانیم مدت زمان بازی او را مدریت کنیم. اوپامکانو هم امروز تلاشش را خواهد کرد و اکنون باید منتظر بمانیم.

 حواس‌پرتی بازیکنان به خاطر حواشی پیدا کردن مربی جدید

فکر می‌کنم بازیکنان در پنج روز آینده علاقه‌ای به این موضوع ندارند و تا آن موقع، بازی فردا و بازی چهارشنبه تنها چیزی است که برای آن‌ها اهمیت دارد. 

نیمکت بایرن مونیخ برای مربیان جذاب نیست؟

من این‌طور فکر نمی‌کنم. این‌کار به اندازه کافی برای من جذاب بود و در غیر این صورت، ترجیح می‌دادم در مورد این سؤال سکوت کنم. من در حال حاضر مربی باشگاه هستیم و کارهای جذابی در پیش داریم. ما می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم. من نگران آینده اف‌سی بایرن نیستم. 

رقابت با اشتوتگارت بر سر جایگاه دومی

دوم شدن هرگز هدف بایرن مونیخ نیست اما فردا چالش بزرگی برای ما خواهد بود. فکر می‌کنم می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است. آن‌ها از تیمی که برای سقوط نکردن به دسته پایین‌تر در پلی‌آف رقابت می‌کرد به یکی از بهترین تیم‌های لیگ تبدیل شدند. آن‌ها با آرامش خوبی بازی می‌کنند و برنامه‌های خود را خیلی خوب در زمین اجرا می‌کنند. اشتوتگارت اکنون در بهترین شرایط خود است. 

استفاده از بازیکنان تعویضی در بازی فردا

ما به چند بازیکن این فرصت را می‌دهیم که کمی ریتم پیدا کنند اما همچنین از زیربار این مسئولیت خارج نمی‌کند که باید بنجگند. ما انتظار یک بازی احساسی در یک استدادیم احساسی را داریم. حریف با تمام توان خود روبه‌روی ما قرار می‌گیرد.

 الکساندر نوبل

الکس عملکردش فوق‌العاده است. ما از پیشرفت او و اهمیتش برای تیم بسیار خوشحالیم. عملکرد او به اندازه باقی بازیکنان اشتوتگارت چشم‌گیر است.

استفاده از نصیر مزروعی در سمت چپ

بدیهی کم‌تر سانتر می‌کند و کم‌تر در پشت سر بازیکنان حریف می‌دود اما این شرایط او برای او به عنوان یک بازیکن مناسب است. او بسیار باهوش است و هنگام مالکیت توپ، مطمئن عمل می‌کند. ما سعی می‌کنیم بیش‌تر از سمت چپ حمله کنیم و این یعنی او نیز می‌تواند در برخی دقایق به خط دفاع حریف نفوذ کند. اگر قرار باشد چهارشنبه آماده باشید، باید فردا زمان بازی‌اش را مدیریت کنیم. او عملکرد خیلی خوبی دارد. 

 تمجید از لروی سانه

شما همیشه سعی می‌کنید با بازیکنان حساس و استثنایی، ارتباط برقرار کنید. ما می‌خواهیم که لروی یک بازیکن تیمی باشد. می‌دانم او هفت یا هشت هفته است که همراه با درد تمرین می‌کند  و با این وجود، با دردی بازی کرد که تحملش غیر ممکن بود. او شایسته بیش‌ترین تمجیدهاست. او کسی است که نه تنها با استعدادش و بلکه با فیزیکش می‌تواند بر حریفان مسلط شود، او در حال حاضر نیز کمی درد دارد زیرا نمی‌تواند به درستی تمرین کند. ما به حمایت از او ادامه خواهیم داد.

انتقاد از کیم مین جائه

گاهی اوقات شما می‌توانید بهتر عمل کنید. او کسی است که می‌خواهد با انرژی و شدت زیادی دفاع کند و چنین تعریفی از خودش دارد اما اکنون دوبار به این خاطر درس گرفت. اشتباهات او ناشی از یک نیت خوب بود. او بازی‌های خوبی مقابل اونیون برلین و آرسنال داشت، همچنین در تمرینات نیز عملکرد خوبی دارد. او از حمایت ما برخوردار است و نباید او را مانند یک گاو پیشانی سفید کنیم. به احتمال زیاد او فردا بازی می‌کند. ماتیاس در دسترس نیست و اوپا نیز درد دارد. امکان دارد فردا تنها دو مدافع میانی داشته باشیم.

احتمال ماندن در بایرن مونیخ

ما یک قرارداد داریم و توافق کرده‌ایم که زودتر آن را فسخ کنیم. با این حال احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد اما پاسخ من فرقی نکرده است. توافق ما همچنان پابرجاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی