Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بافق با اشاره به وضعیت زرد و شکننده شهرستان در برابر افزایش بیماری کووید ۱۹ گفت: مراجعات و آمار بستری در بیمارستان این شهر در چند روز گذشته مجددا افزایش یافته است.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ "سید مهدی طلایی مقدم" فرماندار بافق روز یکشنبه نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رییس شبکه بهداشت و درمان منطقه ،دورهمی خانوادگی را عامل اصلی انتشار ویروس کرونا دانست و از مردم خواست که از حضور در تفرجگاه‌ها، رفتن دستجمعی به دامن طبیعت و شب‌نشینی‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اجرای طرح محدودیت‌ها با همکاری بسیار خوب مردم ، مشارکت اصناف و اجرای طرح محله محور سردار سلیمانی، شاهد روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان بودیم به طوریکه وضعیت سفید اعلام شد ولی به خاطر شرایط کنونی لازم است مردم همچنان برای قطع کامل زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و موازین بهداشتی را جدی بگیرند.

این مسوول با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در قالب بیماریابی، جداسازی و ارتقای دانش مردم در چارچوب کنترل ویروس کرونا اجرا می‌شود بیان کرد: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹  و شناسایی خانوارهای نیازمنداست.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه دورهمی خانوادگی عامل اصلی انتشار کرونا است، از شهروندان خواست استفاده از ماسک و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی را تا پایان شکست کرونا ادامه دهند.

طلایی مقدم اضافه کرد: در خصوص برگزاری دورهمی و شب نشینی به ویژه شب‌هایی که روز بعد آن تعطیل است نگرانی داریم و از مردم می‌خواهیم که حتما مراعات کرده و ستاد کرونا را یاری  و از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کنند تا شاهد سیر صعودی دوباره بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار یزد استان استان یزد بافق فرماندار بافق کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم