Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:05:18 GMT

کمک ۱۱ هزار دلاری کمیته ملی المپیک به هاکی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۱۸۷۴

کمک ۱۱ هزار دلاری کمیته ملی المپیک به هاکی

رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون هاکی دیدار کرد و در پایان قول کمک ۱۱ هزار دلاری به این فدراسیون را داد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه برخی از اعضای هیات اجرایی از  فدراسیون هاکی دیدار کرد.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون دوومیدانی هاکی در ابتدا گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها ارائه کرد و گفت: اگر حمایت مالی شویم تا ۶ ماه آینده کمپ تیم ملی را افتتاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این از کنفدراسیون آسیا تجهیزاتی را وارد ایران کردیم و برای سایر تجهیزات به کمک شما نیاز داریم چون انبارهایمان از این نظر خالی است و در این راستا به ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار احتیاج داریم‌.

چنارانی، نایب رئیس زنان فدراسیون هم خواستار کمک مالی کمیته ملی المپیک شد و گفت: پتانسیل هاکی نگاه کوچکی از سمت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می‌خواهد. از طرف دیگر زمین یکی از نیازمندی‌های ماست. سرمایه گذاران خوبی در فدراسیون گرد هم آماده‌اند و یک زمین ‌در آزادی و انقلاب درخواست کرده‌ایم که یک سرمایه گذار آماده ساخت این مجموعه با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است، بنابراین نیازمند حمایت شما برای دریافت این موارد هستیم تا با این کار راهمان برای رسیدن به مدال در المپیک هموار شود.

 صالحی امیری در پایان این جلسه در مورد درخواست مالی هاکی گفت: از ۲۲ هزار دلاری که شما نیاز دارید، ۱۱ هزار دلار، معادل ۲۷۵ میلیون تومان به فدراسیون هاکی کمک می‌کنیم. ۵۰ درصد را ما می‌دهیم و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش بدهد. در مورد زمین‌ها هم امروز بعد از ظهر با آقای کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز صحبت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد