Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتسال پلنت بعد از پایان هر سال میلادی اقدام به انتخاب برترین باشگاه‌ها و مربیان جهان می‌کند.

امسال در بخش فوتسال آقایان، ایران ضعیف کار کرده است و نام هیچ مربی و تیم باشگاهی از کشورمان در این سایت دیده نمی‌شود، اما بانوان فوتسالیست کشورمان در تیم مس رفسنجان توانستند جور آقایان را بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شمس: ایران داوطلب میزبانی جام ملت‌های فوتسال آسیا است

ابتدا تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در جمع ۱۰ تیم برتر جهان قرار گرفت. بعد از آن زینب کرمی و عاطفه رضایی هم به ترتیب به عنوان بازیکن و مربی در میان برترین های این رشته ورزشی قرار گرفتند.

فوتسال ایران در بخش آقایان امسال نتوانست توفیقی کسب کند، آن هم به دلیل اینکه در رده ملی، چندین مرتبه مسابقات جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده است و در رده باشگاهی هم به دلیل شیوع ویروس کرونا رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا لغو شد. همه این موارد دست به دست هم داد تا فوتسال ایران در بخش آقایان نتواند موفقیتی به دست آورد.

سایت فوتسال پلنت نام ۱۰ مربی برتر ملی جهان در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد که نامی از محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این فهرست دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال پلنت تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا