Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها ـ وزیر بهداشت گفت: ابتلای چهار نفر به ویروس جدید انگلیسی را داشتیم که قبلا سه مورد بود از شب گذشته چهارمی معلوم شد که ورودش به کشور از خانواده‌ای که به اروپا مسافرت کرده بودند و برگشتند، ناشی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از از ساری، سعید نمکی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان ما‌زندران با اشاره به سختی های کشور در ابتدای شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: نمی‌توانم نگویم چه ظلمی به ما کردند، اوایل در ‌تامین ماسک و تامین لباس کادر درمان و محافظ ‌دچار مشکل بودیم، آمریکا ‌هر محموله‌ای مربوط به ایران بود را قفل کرد و اجازه واردات نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی با بیان اینکه  با درایت رهبر معظم انقلاب، همراهی دولت و مردم توانستیم بر مشکلات فائق آییم، ‌افزود: در این دوران هیچ بیماری پشت در نماند‌.

وی ‌با اشاره به ابتلای چهار نفر به ویروس کرونای انگلیسی در ایران تصریح کرد: ‌ ابتلای چهار نفر به ویروس جدید انگلیسی را داشتیم که قبلا سه مورد بود از شب گذشته چهارمی معلوم شد که ورودش به کشور از خانواده‌ای که به اروپا مسافرت کرده بودند و برگشتند، ناشی شده است.

خبر در حال تکمیل

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟