Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان نفت مسجد سلیمان که به دلیل بدهی اش به باشگاه سایپا سه جلسه از حضور در میادین محروم شده است.

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که در این فصل نمایش خوبی داشته و حالا به خاطر بدهی اش به باشگاه سایپا محروم شده، حرف هایش با خبرنگار ما را اینطور آغاز کرد: من به باشگاه سایپا بدهی داشتم و با اینکه این باشگاه من را نخواست مجبور شدم پول رضایت نامه بدهم، که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این مبلغ۲۰۰ میلیون تومان را نقد  دادم و قرار شد برای مابقی پول چک  بدهم. من یک چک  شخصی دادم که برگشت خورد و بعد از آن قضیه قرار شد که به  باشگاه نفت مسجد سلیمان بروم و با توجه به اینکه مبلغ قراردادم ۳۵۰ میلیون تومان بود میخواستم که ۵۰ میلیون تومان هم از جیب به سایپا  بدهم که باشگاه نفت پولم را فصل گذشته نداد. این موضوع به خاطر وجود برخی از مدیرانی است که می خواستند به تیم نفت مسجد سلیمان ضربه بزنند. 


او سپس با اشاره به تیم نفت مسجد سلیمان و شرایط مردم در این شهر بیان کرد: شهر مسجدسلیمان یک زمان شهر اولین ها بود اما الان کل دلخوشی مردم اینجا فقط همین فوتبال است. چطور برخی دلشان می آید مردم مسجد سلیمان را که همه چیزشان همین فوتبال است را ناراحت کنند؟


گوهری در پایان افزود :  باشگاه نفت مسجدسلیمان با پرداخت نکردن پول  به نوعی با آینده ام  بازی کرد و باعث شد که من محروم شوم. الان چه کسی جوابگو است؟ اما در این بین و با تمام گله هایی که دارم جا دارد از آقای سلیمانی تشکر کنم چون اگر او نبود نفتی هم نبود. او مدام در تلاش است که مشکلات تیم را حل کند و مشکل کمیته انضباطی من را هم او حل کرد. در آن زمان هم فکر می‌کنم سمتی در باشگاه نداشت و برایش جایگزین انتخاب کرده بودند، اما تمام کارهای من را آقای سلیمانی انجام داد. او جزو معدود دلسوزان نفت است که دلش به حال تیم و مردم می سوزد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ دهد . انشالله از بازی بعد می‌توانم با پایان محرومیت تیمم را همراهی و دینم را به مردم خوب اینجا  ادا  کنم.

نفت مسجد سلیمان احمد گوهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان احمد گوهری نفت مسجد سلیمان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!