Web Analytics Made Easy - Statcounter

افندی مرادی گفت: طرح ملی «ایران قوی» جایگاه فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های مساجد را در محلات افزایش خواهد داد و مدیران از این ظرفیت برای معرفی کانون ها در بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» امروز (21 دی ماه) در دیدار فصلی با مدیران مسئول کانون های مساجد شهری و روستایی بخش عنبران گفت: نگاه تخصصی به فعالیت های فرهنگی در طرح ملی «ایران قوی» و باز تعریف رواق های مختلف برای حضور نوجوانان و جوانان مستعد فرهنگی ایده بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: طرح ملی «ایران قوی» جایگاه فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های مساجد را در محلات افزایش خواهد داد و مدیران از این ظرفیت برای معرفی کانون ها در بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند.

 

وی از همه مدیران مسئول کانون های خواست تا در این طرح مشارکت بیشتری داشته باشند و یادآور شد: همه فعالیت های تخصصی کانون ها را در پروفایل سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری کنید.

 

افندی مرادی خاطر نشان کرد: برگزاری این طرح به صورت مجازی از دیگر قابلیت های آن است که در این دوران بیماری کرونا بدون نیاز به حضور در مساجد می توان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پیگیری کرد.

 

امام جمعه شهر عنبران افزود: جایگاه استان اردبیل همیشه در بین کانون های مساجد کشور برترین بوده حتی در اولین دوره رویداد ملی «فهما» رتبه دوم کشور را کسب کردیم و افتخار می کنیم که در این جایگاه سهم بسزایی داریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) بیان کرد: به عنوان خادمان مسجد وظیفه عمومی در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را داریم و برپایی چنین برنامه های فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می تواند کمک شایانی به این مسئله کند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امام جمعه عنبران سامانه بچه های مسجد اردبیل نوجوانان و جوانان کانون های مساجد مسئول کانون ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روز‌های فرهنگی ایران، به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از سه شنبه چهار اردیبهشت آغاز بکار کرد و با استقبال مخاطبان بوسنیایی مواجه شد.

نمایش هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانماییِ کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی و اجرای موسیقی از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

در این رویداد که تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد، همچنین پویانمایی‌های «پسر دلفینی»، «لوپِتو» و «مبارک» و فیلم‌های «رمانتیسمِ عماد و طوبی»، «هِناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» به نمایش در می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان