Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:27:32 GMT

سمیعی: با آرامش و امید وارد داربی می‌شویم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۲۲۴۴

سمیعی: با آرامش و امید وارد داربی می‌شویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم با آرامش و امید به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه داربی ۹۴ به صحبت در مورد شرایط قرمزپوشان پرداخت و گفت: «وضعیت بازیکنان خوب و امیدوارکننده است. هر روز گزارش کاملی از شرایطی که بازیکنان پشت سر می‌گذارند را دریافت می‌کنم و مثل همیشه با اعضای کادرفنی در تماس هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌کنم که همه چیز به خوبی پیش می‌رود و تیم‌مان برای انجام یک بازی بزرگ آماده می‌شود.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال اضافه کرد: «حریف ما، تیم مورد احترامی است و حتما آنها هم برای حضوری پرقدرت در داربی، برنامه‌ریزی‌های خود را دارند اما من به شایستگی بازیکنان و مربیان پرسپولیس اعتماد و ایمان قلبی دارم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای تیم ما در این بازی رقم بخورد.»

سمیعی ادامه داد: «پرسپولیس در این سال‌ها پیشرفت فنی قابل ملاحظه‌ای داشته و حضور مربیانی با دانش و متعصب باعث ادامه پیشرفت تیم شده است. بازیکنان پرسپولیس در این مدت ثابت کرده‌اند چهره‌های الهام‌بخش فوتبال ایران هستند. آنها موفق شدند با وجود سخت‌ترین وضعیت ممکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و در روز فینال هم، نمایش بسیار خوبی داشتند. من تصور می‌کنم اگر بدشانسی و مسائل دیگری در میان نبود، حتی این پتانسیل را داشتیم که در سه دیدار گذشته هم به پیروزی برسیم.»

او گفت: «از زمانی که به باشگاه پرسپولیس اضافه شده‌ام، تمام توانم را به کار گرفتم تا باشگاه پشتوانه مناسبی برای تیم باشد. هرگاه با مربیان یا بازیکنان صحبت می‌کنم، از ذهنیت مثبتی که در تیم وجود دارد، لذت می‌برم. این ذهنیت و قدرت روحی و روانی بازیکنان بدون تردید مهم‌ترین اسلحه ما در تمام بازی‌های این فصل است. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه در کنار هواداران از همه اعضای تیم حمایت می‌کنم و معتقدم اتحادی که قبل از فینال آسیا به وجود آمده، باید ادامه داشته باشد. این اتحاد به ما کمک می‌کند قوی‌تر باشیم و بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص کمپین‌های حمایتی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی افزود: «با اینکه سرگرم کارهای اجرایی و پیش بردن اهداف باشگاه هستم اما اتفاقات فضای مجازی را رصد می‌کنم. فکر نمی‌کنم این اتحاد گسترده بین خانواده میلیونی پرسپولیس حتی در مهم‌ترین باشگاه‌های اروپایی هم وجود داشته باشد. این شرایط، حس بسیار خوبی به پرسپولیسی‌ها می‌دهد زیرا باعث شده جامعه آماری حاوی فقیر و غنی، شمالی و جنوبی، با لهجه‌ها، گویش‌ها، نژادها و فرهنگ‌های مختلف از سراسر کشور در کنار هم قرار بگیرند و یک خانواده را تشکیل بدهند. این حس اتحاد و همدلی می‌تواند برای سایر باشگاه‌ها به یک الگو تبدیل شود.»

سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا قبل از داربی، برای حریف خود یعنی استقلال کری نمی‌خوانید، گفت: «فکر می‌کنم در این مدت اهالی فوتبال متوجه شده‌اند که من اهل کری‌خوانی نیستم و به همه هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌های دیگر احترام می‌گذارم. جامعه ما بیش از آن که به کری‌خوانی احتیاج داشته باشد، نیازمند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند است که تردید ندارم این اتفاق از سوی پرسپولیس رقم می‌خورد. بازیکنان ما با آرامش و امید وارد داربی می‌شوند و همه ما پرسپولیسی‌ها نسبت به کسب پیروزی در این بازی خوشبین هستیم.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت اضافه کرد: «مهم‌ترین آرزوی من قبل از داربی این است که طرفداران هر دو تیم، فوتبالی زیبا و تماشایی را تجربه کنند و بازیکنان با تمام وجود در زمین بجنگند تا این داربی نیز در حافظه مردم ایران ماندگار شود. تقابل استقلال و پرسپولیس فرصت مناسبی است که از هیجانات کاذب به هیجان ناب فوتبالی برسیم و همگی از دیدن یک بازی زیبا لذت ببریم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس جعفر سمیعی داربی 94 داربي مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین امید عالیشاه در بازی با سپاهان برای دویست و پنجاه و نهمین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید تا جایگاه خود در رتبه پنجم باسابقه‌ترین بازیکنان باشگاه را تثبیت کند. او حالا تنها سیدجلال حسینی، حسین عبدی، محمد پنجعلی و علی پروین را بالاتر از خود می‌بیند.

با این حال امید عالیشاه در ابتدای فصل امید زیادی داشت تا از رکورد ۲۶۴ بازی حسین عبدی عبور کند. حالا اما در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر و باتوجه به حذف پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی، این هدف برای امید عالیشاه غیرممکن شده است.

عالیشاه به دلیل اخراج در بازی سپاهان و محرومیت از دیدار نساجی، امکان حضور در هفته بیست و ششم را ندارد تا به این ترتیب حداکثر رکورد او در پایان فصل جاری ۲۶۳ بازی برای قرمزها باشد که البته این آمار نیز تنها در صورتی ثبت می‌شود که تمام چهار بازی پایانی فصل را انجام دهد.

جالب است بدانید که سیدجلال حسینی هم موقعیتی شبیه به عالیشاه داشت. او هم در لیگ بیست و یکم به نزدیکی رکورد محمد پنجعلی و جایگاه دوم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رسید اما تنها ۳ بازی کم آورد و در پایان فصل نیز برای همیشه با دوران بازیکنی وداع کرد.

حالا قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و او تنها در صورتی شانس عبور از پنجعلی را خواهد داشت که قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کند اما در غیر این صورت حداکثر به رتبه سوم برسد.

عالیشاه با صدر جدول باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس ۸۲ بازی فاصله دارد و به نوعی باید سه فصل کامل و مستمر را در پرسپولیس بماند تا بتواند رکورد تاریخی علی پروین را بشکند. با این حال او تنها ۳۲ سال دارد و از فرصتی تاریخی برای رسیدن به رکورد علی پروین برخوردار است.

کد خبر 849200 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد