Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 24 دی‌ماه به انجام می‌رسد و 12 تیم در 6 بازی از گروه‌های اول و دوم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در شرایطی که فردوس قم این هفته سومین میزبانی فصل را تجربه می‌کند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال فردوس قم که از پنج بازی این فصل یک برد، دو تساوی و دو باخت در کارنامه دارند، در دو هفته اخیر به حریفان خود نتیجه را واگذار کرده‌اند و شاید از نظر روحی در وضعیت مناسبی نباشند اما باید با تمام وجود برای ارتقاء جایگاه خود در جدول بجنگند در غیر این صورت ممکن است خطر سقوط را احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع رقبای لیگ برتری نباید احساس کنند تیمی که ابتدای فصل آنها را غافلگیر می‌کرد، حالا به یک حریف ساده و آسان برای لیگ برتری‌ها تبدیل شده و می‌توان به راحتی از آن امتیاز گرفت، نماینده قم در مرحله مقدماتی 12 بازی پیش‌رو دارد اما در صورتی مدعی صعود است باید حداکثر امتیازات را کسب کند.

فردوس قم از 15 امتیازی که در پنج بازی قبل توزیع شده، تنها پنج امتیازی گرفته و باید حواس خود را بیش از پیش به دیدارهای پیش‌رو معطوف کند تا مبادا از دست رفتن امتیازات رتبه ششمی این تیم در جدول هفت تیمی گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تنزّل دهد.

نماینده فوتسال قم با اندوخته پنج امتیازی از پنج بازی قبل خود باید در هفته ششم از دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز چهارشنبه 24 دی‌ماه از ساعت 15:30 در سالن دو هزار نفری مجموعه‌ ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فوتسال شهروند ساری برود در حالی که تیم میهمان با سه امتیاز در انتهای جدول گروه نخست جای دارد و حریف خطرناکی برای فردوس به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ برتر فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال