Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:23:13 GMT

پویش بذرانه برای نخستین بار در فسا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۲۳۹۰

پویش بذرانه برای نخستین بار در فسا آغاز شد

امیرحسین آقاجانی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:پویش بذرانه با همکاری گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر ذوالفقار فسا،  از ابتدای دی ماه ۹۹ در این شهرستان آغاز شده و تا پایان اسفندماه این سال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد:  از ابتدای شروع پویش تاکنون بیش از ۲۰۰ گروه مختلف در شهرستان فسا اعم از خانواده ها، ادارات و نهادهای مختلف از این طرح استقبال کردند که در این مدت کوتاه بیانگر استقبال بسیار خوب مردم میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاجانی گفت: در این طرح بذرها به صورت بسته بندی شده که در هر بسته دستورالعمل نحوه کاشت بذر آموزش داده شده به علاقه مندان به صورت رایگان داده می‌شود.

وی اضافه کرد: مشارکت خانواده ها در امر درختکاری از دیگر اهداف این پویش است که خود قطعا مشارکت خانواده ها را در حفاظت و نگهبانی از محیط زیست به دنبال خواهد داشت.

به گفته آقاجانی ارتقای فرهنگ درختکاری کاری،توسعه و گسترش فضای سبز و جنگل‌ها و از طرفی افزایش فواید مثبت طبیعت در ارتقای سلامت روحی و روانی  مردم  و جامعه از دیگر اهداف این پویش است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست جنگل فسا فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست جنگل فسا سازمان حفاظت محیط زیست جنگل فسا فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد

محمدرضا بسملی رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: با آغاز فصل گرما و عدم بارش مناسب در منطقه حفاظت شده پروند، آبرسانی به این منطقه در سال جدید از سر گرفته شده است.

او افزود: بازدید از آبشخور‌ها و منابع آبی حیات وحش مناطق حفاظت شده سبزوار و آبرسانی به آب انبار‌ها به صورت منظم انجام می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هزار لیتر ظرفیت آب انبار‌ها و تانکر‌های پلی اتیلنی ذخیره آب منطقه حفاظت شده پروند است که در فصل گرما به طور مرتب با یک دستگاه خودرو ایسوزو ۶ هزار لیتری مستقر در اداره محیط زیست سبزوار آبرسانی می‌شود.

بسملی بیان کرد: همچنین یک منبع ذخیره آب ۲۰۰ هزار لیتری در این منطقه حفاظت شده در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار و تکمیل آن، با جمع آوری آب باران، ظرفیت آن بیش از ۲ برابر کل آب انبار‌های منطقه بوده و دیگر نیازی به آبرسانی با تانکر به این منطقه نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد