Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزدپور روز یکشنبه در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه ارزش ریالی این تبلت‌ها در مجموع یک میلیارد ریال است ابراز داشت: امید است با همت ، پیگیری و یاری خیران، روزی مراسم اهدای تبلت به تمام دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بهزیستی به میزان نیازهای جامعه هدف نیست  افزود: تلاش بر این است که میزان نیاز و توان یکسان شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خیران را بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات و دستیابی به اهداف این سازمان دانست و گفت: سال گذشته کمک‌های نقدی ، غیرنقدی و خدماتی خیرین استان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بود و این کمک ها در سال جاری نیز ادامه‌دار است و در زمان شیوع کرونا، کمک های نقدی و غیرنقدی به منظور تهیه ماسک، مواد ضدعفونی کننده، تن‌پوش و سبد کالا  دریافت شد.

ایزدپور ادامه داد: خیران استان سمنان با مشارکت در پویش پازل همدلی که به منظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی راه اندازی شد، در کمتر از ۲ ماه ۷۰۰ میلیون ریال اهدا کردند.

وی افزود: در بین جامعه هدف بهزیستی استان سمنان، همیشه دانش آموزان و دانشجویان موفق و نفرات برتر در کنکور بوده‌اند و چندی پیش در مراسم تجلیل از نفرات برتر در کنکور ۹۹ با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور ، بیش از یکهزار نفر با رتبه برتر در حوزه توانبخشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا در این نشست به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به نمایندگی از دانش آموزان موفق، ۱۰ دانش آموز از مقطع ابتدایی تا متوسطه حضور داشتند و تبلیت دریافت کردند.

برچسب‌ها سمنان مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور دانش‌آموزان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور سمنان مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان آموزش مجازی اخبار کنکور دانش آموزان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست