Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خوشبختانه حادثه مترو تلفات جانی نداشت اما ابعاد این اتفاق در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با اشاره به حادثه رخ داده در مترو تبریز گفت: این، اتفاق تاسف آوری بود ولی خوشبختانه به دلیل اینکه این خط در حالت آزمایش قرار داشت تلفات جانی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ابعاد قضیه در حال بررسی است، افزود: فاز سوم مترو تعطیل است و با دستور شهردار، گروه های مختلفی از تهران و مشهد وارد تبریز شده و به بررسی این حادثه پرداخته اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اولویت دار بودن امنیت و ایمنی شهروندان گفت: نهادهای ذیربط در این حوزه ورود کرده اند و قطعا دلیل این حادثه به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. امیدواریم با شناسایی عوامل دخیل در حادثه، دیگر شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

دبیری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: این موضوع باعث می شود برخی از اعضا تحت تاثیر قرار بگیرند اما خواهش می کنم اعضای شورا طوری عمل کنند که شاهد فضای ملتهب نباشیم.

رئیس شورای شهر تبریز مسئله حق و حقوق کارگران را یکی از موضوعات مطرح در جلسات شورا دانست و گفت: همه ما خواستار پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران هستیم. در این مورد نیز می توانیم جلسه ای با حضور نمایندگان کارگران داشته باشیم. باید تلاش کنیم با حرکتی جمعی این مسائل را حل کنیم.

دبیری انعکاس برخورد لفظی دو عضو شورا در هفته گذشته را نامناسب دانست و اظهار داشت: تلاش کنیم با پرهیز از این نوع حرکات، مطالبات مردم را به جا آوریم.

او اضافه کرد: خواهشمندم با آرامش بیشتر مسائل را بررسی کرده و لوایحی را تصویب کنیم که به نفع شهر بوده و تلاش کنیم اخباری که از شورا منعکس می‌شود، اخبار خوشی باشد.

دبیری همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامی داشت یاد و خاطره میرزا تقی خان امیرکبیر گفت: امیرکبیر بزرگمرد ایرانی بود که قدم‌های بزرگی در توسعه این سرزمین برداشت و بازتعریف جدیدی از علم مدیریت ارائه کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری