Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:54:39 GMT

نشست هماهنگی پیش از دربی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۲۹۰۸

نشست هماهنگی پیش از دربی برگزار شد

نشست هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی قبل از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ، با حضور نمایندگان دو باشگاه و ناظران و عوامل اجرایی این مسابقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم و علیرضا اشرف به عنوان مدیر رسانه‌ای پرسپولیس حضور یافتند.

فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر ویژه داوری و سهرابی به عنوان رئیس دپارتمان داوری نیز در این نشست حاضر شدند.

علی فهیمی‌راد به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی، ریاست جلسه را بر عهده داشت. سهیل مهدی هم به عنوان رئیس کمیته مسابقات در این نشست حضور یافت و در خصوص جزئیات انجام این مسابقه و ساعت برگزاری این دیدار، توضیحاتی را ارائه داد.

در جریان این نشست، در خصوص جزئیات مربوط به رعایت بحث‌های کرونا و حضور افراد در ورزشگاه تبادل نظر شد. از جمله اینکه برای این بازی ویژه، سهمیه عکاسان افزایش یافت و برای اولین بار، جهت حضور تعدادی خبرنگار در ورزشگاه، اقداماتی انجام شد. همینطور برای افراد دیگری نیز کارت ویژه ورود به ورزشگاه صادر شد. از جمله، عوامل صدا و سیما، که با اعتراض نمایندگان دو باشگاه همراه شد.

نمایندگان دو باشگاه، در اعتراض خود، عنوان کردند که چرا سهمیه دو باشگاه در ورود افراد افزایش نیافته است که توضیحات مسئولان سازمان لیگ و عوامل اجرایی برای دو باشگاه قانع کننده نبود، مخصوصا از سوی باشگاه پرسپولیس.

در این جلسه، صحبت‌هایی هم حول محور حضور افراد در ورزشگاه‌ها عنوان شد که نمایندگان دو باشگاه بیان کردند؛ در شهرستان‌ها افراد زیادی در ورزشگاه حاضر می‌شوند و هیچ مراعاتی در این خصوص نمی‌شود اما در تهران این موضوع قاطعانه مورد اجرا قرار می‌گیرد.

در ادامه جلسه، از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام شد؛ پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های یک دست قرمز و لباس سبز برای دروازه‌بان و تیم استقلال تهران با لباس‌های یکدست آبی و دروازه‌بان با لباس مشکی در زمین حاضر خواهند شد.

زمان بازی نیز بر خلاف خبری که روز گذشته در برخی از رسانه ها اعلام شده بود، در همان ساعت اعلام شده قبلی یعنی 16:35 دقیقه آغاز می‌شود. در پایان این نشست نیز سهمیه میهمانان ویژه دو تیم با پنج سهمیه برابر، اعلام شد.

سمیعی:‌ بازیکنان پرسپولیس ثابت کرده‌اند چهره‌های الهام‌بخش فوتبال ایران هستند/ اگر بدشانس نبودیم در 3 دیدار قبل می‌توانستیم برنده شویم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فوتبال پرسپولیس استقلال فوتبال پرسپولیس نمایندگان دو باشگاه سازمان لیگ اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد