Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو مخالف جدایی ستاره تیمش است و نمی‌خواهد قاسمی‌نژاد که در رادار پرسپولیس قرار دارد از مشهد خارج شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل، گمانه‌زنی‌ها درباره خرید احتمالی یحیی گل‌محمدی از تیم سابقش بالا گرفته و صحبت‌هایی درباره انتقال امین قاسمی‌نژاد ستاره شهرخودرو به پرسپولیس و حتی گل‌گهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی‌نژاد یکی از گزینه‌های گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در ابتدای لیگ بیستم، بود. بازیکنی که البته در فصل گذشته و در دوران یحیی در پست وینگر بازی می‌کرد اما در لیگ بیستم با نظر مهدی رحمتی به مهاجم تبدیل شده و نشان داده استعداد خوبی هم در این پست دارد. او در ۱۰ هفته نخست لیگ بیستم توانسته پنج گل برای تیمش بزند و ستاره اول ترکیب رحمتی باشد.

رحمتی سرمربی شهرخودرو این موضوع را فاش کرد که پیشنهاد برای قاسمی‌نژاد صرفاً از سوی گل‌محمدی نبوده و یک تیم صنعتی (گل‌گهر سیرجان) هم به دنبال جذب مهاجم تیم شهرخودرو است و پیشنهاداتی را برای جذب او مطرح کرده که فعلاً پاسخ مشهدی‌ها در قبال فروش امین قاسمی‌نژاد، منفی است و هیچ بازیکنی تا پایان فصل از شهرخودرو جدا نخواهد شد؛ حتی رحمتی این را هم اعلام کرد که پیشنهادهای ارائه شده به قاسمی‌نژاد، حدود پنج برابر رقم قرارداد او در شهرخودرو بوده که به عبارتی حدود ۷ میلیارد تومان است!

بدون شک موضوع عدم جدایی بازیکنان تیم مشهدی در نقل و انتقالات زمستانی، می‌تواند یک اتفاق آرمانی برای این تیم باشد و باید دید مالک این باشگاه که در ابتدای فصل درآمدزایی خوبی از فروش بازیکنان شاخص تیمش داشت، در مقابل پیشنهادها منعطف است یا پیرو درخواست رحمتی، همه بازیکنان را حفظ خواهد کرد؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد شهرخودرو مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو امین قاسمی نژاد سرمربی شهرخودرو شهرخودرو مهدی رحمتی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که احتمال دارد حمید مطهری تغییری نسبت به بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن نداشته باشد اما در عین حال احتمال ورود یک بازیکن جالب به ترکیب هم در تمرین دیروز بررسی شد که ترکیب تراکتور را جالب‌تر خواهد کرد.

البته چند ساعت دیگر باید منتظر ماند اما ترکیب دفاعی تراکتور با پورحمیدی، شیری، نادری، شجاع و آقاسی تشکیل می‌شود.

در خط میانی سه بازیکن خارجی با مهدی هاشم‌نژاد و مهدی حسینی اولویت مطهری هستند. در بازی قبلی هاشم‌نژاد عملکرد درخشانی داشت و حالا نیز امیدوار است که برابر استقلال بدرخشد.

برای خط حمله رحمان جعفری از ابتدا بازی می‌کند اما در طول بازی باید منتظر تغییرات ماند و ارسلان مطهری و مهدی عبدی وارد زمین خواهند شد.

ترکیب تراکتور در این بازی ۴-۱-۴-۱ خواهد بود که البته بنابر خواسته مربی تراکتور با فرم آزادانه، تغییراتی را در طول بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستاوو واگنین، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم‌نژاد.

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه