Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان بیمه سلامت، مهدی رضایی روز یکشنبه افزود: امکان ویزیت در مطب همه پزشکان طرف قرارداد در بخش خصوصی بدون نیاز به دفترچه وجود دارد و امکان تجویز نسخه الکترونیک در بیش از ۹۰ درصد پزشکان طرف قرارداد، بدون نیاز به دفترچه و امکان دریافت خدمات تجویز شده الکترونیک در مراکز طرف قرارداد که مجری نسخه الکترونیک هستند، با ارئه کد ملی و کد رهگیری بدون نیاز به دفترچه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دریافت خدمات بر اساس گایدلاین ها و قوانین بیمه ای و محاسبه سهم سازمان بیمه گر و سهم بیمه شده به صورت برخط جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیمه شده مورد توجه قرار گرفته است و امکان دریافت بخشی از اقلام یا تعدادی از دارو از  داروخانه های مختلف با کد ملی و کد رهگیری در صورت تجویز الکترونیکی پزشک در بازه زمانی یک ماهه و عدم نیاز به مراجعه هر ماهه بیمار به اداره کل بیمه، برای دریافت برخی داروها در صورت تشکیل پرونده در سامانه بیمه سلامت شامل حال بیمه شدگان می شود؛ البته برای تشکیل پرونده در صورت مراجعه به واحدهای تایید دارو اداره کل، مدارک و مستندات پزشکی باید به همراه باشد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: همه داروهای بیمه شده بر اساس تعداد و دوره زمانی تعیین شده بر اساس دستورپزشک در نظر گرفته می شود و بیمه شده باید قبل از اتمام دارو از دریافت مجدد دارو خودداری کند، ضمن اینکه ارائه محصولات استومی در داروخانه های طرف قرارداد و از مسیر الکترونیک وجود دارد.

رضایی گفت: در این مسیر، محاسبه سهم سازمان به صورت برخط انجام شده و بیمه شده صرفا سهم خودش را می پردازد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، هفته گذشته در نشست خبری از اجرای نسخه الکترونیک در ۵۴ درصد مراکز پزشکی کشور خبر داده بود.

برچسب‌ها بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران طرح نسخه الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران طرح نسخه الکترونیکی بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران طرح نسخه الکترونیکی اخبار کنکور سازمان بیمه سلامت نسخه الکترونیک طرف قرارداد بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند؛ اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه