Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با توجه به اعلام رنگ‌بندی جدید در مورد شیوع کرونا در استان، محدودیتی برای تردد بین شهرها وجود ندارد.

سرهنگ علیرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی در خراسان جنوبی، شهرستان‌های سربیشه و بشرویه در وضعیت آبی (کم خطر) و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محدودیت تردد شبانه در این شهرستان‌ها همچنان برقرار است، اما محدودیت ورود و خروج پلاک‌های بومی و غیر بومی عملا در سطح استان حذف شده و هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تردد خودروها در بین شهرها نیاز به مجوز نیست، یادآور شد: محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح در تمامی شهرستان‌های استان همچنان اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تردد راهنمایی رانندگی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • هلال احمر آماده باش است