Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی نسبت به تصاویر و فیلم منتشر شده تحت عنوان شکنجه کودک معلول به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی پیگیری شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.

محمد نفریه با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر شکنجه یک کودک معلول (سندرم داون) اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که به عنوان یک کودک آزاری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیریهای خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی از طریق خط ۱۲۳ و یا ارادات بهزیستی اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی نیز قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هر کسی اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Cvz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهزیستی سازمان بهزیستی کودک معلول یک کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی