Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:34:15 GMT

۳۰ تبلت به دانش آموزان سمنانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۳۶۷۱

۳۰ تبلت به دانش آموزان سمنانی اهدا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان ضمن اشاره به اینکه تعداد تبلت‌های اهدایی ۳۰ دستگاه بوده است، بیان کرد: این تبلت‌ها با همراهی خیران و با جمع آوری ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی تهیه و به دانش آموزان تحت پوشش اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیران استان سمنان همچنین در قالب پویش همدلی ۷۰۰ میلیون ریال برای تأمین نوشت افزار و وسایل مورد نیاز سال تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی جمع آوری کردند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان همراهی و همکاری خیران در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این کمک‌ها سبب شد تا بتوانیم به تعداد بسیاری از دانش آموزان تحت پوشش خدمات تحصیلی ارائه کنیم.

ایزد پور بیان کرد: در سال ۹۸ خیران نیک‌اندیش استان سمنان پنج میلیارد تومان در بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی به بهزیستی کمک کردند که امسال نیز خوشبختانه این کمک‌ها در بحث شیوع ویروس کرونا و در تهیه ماسک، مواد ضد عفونی کننده، تن پوش، سبد کالا و … نیز مؤثر بوده است.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اهدای تبلت دانش آموزان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد