Web Analytics Made Easy - Statcounter

توضیحات مدیرکل بهزیستی استان قزوین درباره کودک آزاری مرد شیطان صفت در استان قزوین که هنوز بازداشت نشده است.

به گزارش رکنا: علیرضا وارثی مدیرکل بهزستی استان قزوین گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر آزار و اذیت یک کودک معلول با نهایت تاسف و تاثر مطلع شدیم که کودکی معلول توسط فردی ناشناس مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و تصاویر دلخراش و متاثر کننده ی آن نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی های به عمل آمده و براساس فیلم منتشر شده که اذعان دارد که این کودک آزاری در شهر تاکستان صورت گرفته است، لذا مراتب بصورت جدی و اورژانسی در دستور کار اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان قرار گرفت ولی هیچگونه نشانه ایی از اینکه محل وقوع معلول آزاری مراکز نگهداری توانبخشی بهزیستی شهرستان تاکستان و یا اینکه مراکز نگهداری بهزیستی با مشخصات داخل تصویر تطبیق داشته باشد تاکنون به دست نیامده است لذا به همین خاطر موضوع سریعا به استحضار دادستانی شهرستان تاکستان رسید تا پیگیری های لازم در دستور کار حوزه قضایی قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: از آنجایی که حمایت از حقوق کودکان و معلولان در قانون به سازمان بهزیستی محول شده است این سازمان هیچگونه مماشاتی را در تضییع حقوق این عزیزان بر نمی تابد و به شدت با مسئله معلول آزاری و کودک آزاری برخورد قانونی خواهد کرد و این اقدام ناشایست و غیر انسانی را محکوم می نماید.

وارثی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان اولین متولی و مدافع حقوق کودکان و معلولان تمام امکانات و توان خود را در راستای شناسایی عامل و یا عوامل این اتفاق تلاش خواهد نمود و هیچگونه اغماض و مسامحه ایی را در این خصوص جایز نمی داند و موضوع با جدیت کامل در دستور کار سازمان و دستگاه قضایی قرار گرفته و در اسرع وقت قانون عاملین این امر را به مجازات اعمال خود خواهد رساند.

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم چنانچه از این گونه موارد مطلع می باشند سریعاً به اورژانس اجتماعی استان ( با شماره تماس ۱۲۳ ) تماس حاصل نموده تا پیگیری های لازم انجام شود.

فیلم کودک آزاری وحشیانه در تاکستان / لادن طباطبایی فاش کرد + تصاویر دلخراش

درخواست پیگیری ماجرای هولناک کودک آزاری

با انتشار فیلم کودک آزاری توسط مرد جوان و انتشار تصاویر این اتفاق هولناک خشم کاربران فضای مجازی برانگیخته شد. ماجرا به حدی هولناک بود که لادن طباطبایی بازیگر ایرانی که چند سال پیش به دلیل بیماری دخترش سها که به اوتیسم دچار است به آمریکا سفرکرده است در اینستاگرام خود فیلم این کودک آزاری را منتشر کرد و از مردم خواست فرد آزارگر را شناسایی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کودک آزاری کودک آزاری اخبار حوادث استان قزوین بهزیستی کودک آزاری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز خودکشی تجاوز جنسی کرونا سقوط هواپیما آزار شیطانی تهران قیمت قتل ایران استان قزوین کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند

ایسنا/قزوین دعوت رکابزنان قزوینی به اردوی تیم ملی، نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و برخی نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

 کادر فنی تیم دوچرخه‌سواری کوهستان «حسین زنجانیان» و «طاها قابلی» رکابزنان استان قزوین را به اردوی آسیایی دوچرخه‌سواری کوهستان دعوت کردند.

این اردو به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود و تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی آماده خواهد شد.

نایب قهرمانی کاراته‌کای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«مائده شالی» در وزن ۶۶ کیلوگرم رده سنی جوانان مسابقات قهرمانی دختران کشور، در دیدار نهایی مقابل حریفی از قم شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

به گزارش ایسنا، پیش از این «لیلا برجعلی» در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نشان طلا کسب کرده بود.

فصل نقل و انتقالات در تیم لیگ برتری کراپ الوند

مربی جدید گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد. «اسماعیل گل‌دوست» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد به‌عنوان مربی گلرهای تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

گل‌دوست فصل گذشته مربی گلرهای تیم گهرزمین سیرجان بود. «منوچهر لطفی» بازیکن فصل گذشته این تیم هم با دریافت تسویه حساب از باشگاه کراپ جدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی