Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدرضا صالحی امیری» روز یکشنبه در بازدید از فدراسیون هاکی گفت: یکی از راهبردهای کمیته ملی المپیک جذب قهرمانان ورزشی است و معتقدم که این قهرمانان مدیران نسل آینده خواهند بود.

وی اظهار داشت: در تلاشیم تا ایده‌های جدیدی را وارد این حوزه کنیم. مجموعه مدیران،  از افرادی هستند که در ورزش ایران سال‌ها تلاش کردند و امروز نقطه نظرات آن را خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری به مشکلات مالی فدراسیون‌ها و محدود بودن منابع نهادهای ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: نیازمند ارز هستیم که با توجه به نوسات فعلی رقم قابل ملاحظه‌ای است و در این وضعیت پاسخ به مطالبات ۵۴ فدراسیون سخت است. در این مسیر فراکسیون ورزش و نمایندگان مجلس، دولت و دیگر نهادها کمک خواهند کرد و راه دیگر جذب حامیان مالی است.

وی یادآور شد: اکثر کشورها منابعشان خارج از دولت است، اولین منابع در دنیا پخش تلویزیونی، دومی بنگاهها و سومی امور خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی است ولی برای ما اول مجلس و بعد دستگاههای اقتصادی که مسئولیت اجتماعی خود را باید به ورزش ادا کنند و همچنین شهرداری‌ها هستند.

وی ادامه داد: هاکی ورزش ملی پر نشاطی است که می‌تواند نسل جدید را به عرصه ورزش وارد کند.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: مالیات دغدغه اصلی اکثر فدراسیون‌هاست و از نمایندگان مجلس در خواست دارم تا فدراسیون‌ها را از پرداخت مالیات معاف کنند. با این اتفاق  شاهد جهش عظیمی در ورزش خواهیم بود.  در این برهه تاریخی از ورزش ایران، نیازمند حمایت مجلس هستیم.  در صورت تصویب آن انقلاب بزرگی در ورزش رخ خواهد داد.  

کمک ٢ میلیارد ریالی به بولینگ و بیلیارد

رییس کمیته ملی المپیک همچنین از کمک ٢ میلیارد ریالی به فدراسیون بولینگ و بیلیارد خبر داد و گفت: این رقم طی هفته جاری به حساب فدراسیون واریز می‌شود.

صالحی‌امیری در سومین بازدید امروز خود به فدراسیون بولینگ و بیلیارد رفت. وی گفت: این رشته به لحاظ ماهیت روانشناسی آرام بخش است و جذابیت‌های خاص خود را هم دارد. کسانی که در ورزش ایران حاشیه ایجاد می‌کند خادم ورزش نیستند. رسالت کمیته و وزارت ورزش هم ایجاد امنیت و آرامش برای مدیران ورزشی است.

هاکتی متعلق به ایران است

نایب‌رئیس فدراسیون هاکی در دیدار رییس کمیته ملی المپیک به زمین مورد نیاز برای توسعه این ورزش اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم که هاکی متعلق به ایران است نه پاکستان؛  سرمایه‌گذاران خوبی در فدراسیون گرد هم آماده‌اند.

چنارانی افزود: یک زمین‌ در آزادی و انقلاب درخواست کردیم در شرایطی که سرمایه‌گذار آماده ساخت این مجموعه با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است. با این اقدامات راهمان برای رسیدن به مدال در المپیک هموار می‌شود.

همچنین براساس اعلام کمیته ملی المپیک، ۱۱ هزار دلار  به فدراسیون هاکی کمک خواهد شد.

ارتقا دوم بیلیارد ایران در جهان

«هاشم اسکندری» رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در بازدید رییس کمیته ملی المپیک از این فدراسیون گفت: رنکینگ ایران از ۴٢ در جهان به جایگاه دوم در مردان و نهم در زنان ارتقا یافت.

وی افزود: ۶٨ داور بین‌المللی در بخش زنان و مردان در پاکت بیلیارد داریم و موفق شدیم لباس ویژه ورزشکاران بولینگ و بیلیارد را به ثبت برسانیم.

رییس فدراسیون بیلیارد اظهار امیدواری کرد بولینگ را در مسیر المپیکی شدن ببینیم زیرا این رشته ظرفیت آن را دارد.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون هاکی کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری اخبار کنکور رییس کمیته ملی المپیک بولینگ و بیلیارد فدراسیون هاکی صالحی امیری فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید

ملی‌پوشان قایقرانی با کمترین امکانات توانستند چهار سهمیه در المپیک پاریس بگیرند و اکنون تمام نگاه‌ها به سمت فدراسیون است که با چه شرایطی این نفرات را راهی پاریس می‌کند.

به گزارش ایسنا، قایقرانی ایران در مسابقات انتخابی المپیک نمایش خوبی داشت و حاصل آن دو سهمیه در آب‌های آرام (کانو و کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان) و دو سهمیه در رویینگ (یک نفره و دونفره زنان) بود.

همچنین کسب سهمیه المپیک با تاریخ‌سازی همراه بود و قایقرانی توانست برای اولین بار در قایق دونفره صاحب سهمیه المپیک شود.

مسلما نمایش خوب قایقرانی نباید تنها صرفا به حضور در المپیک ختم شود بلکه انتظار می رود شاهد عملکرد متفات نسبت به ادوار گذشته باشیم.

گرفتن مدال المپیک در حال حاضر کار بسیار سختی برای قایقرانی ایران محسوب می شود و در پاریس کسی انتظار مدال از این رشته ندارد اما صعود به فینال A و B می‌تواند عملکرد خوبی برای قایقرانی باشد اما این نتیجه چگونه به دست می‌آید؟

قایقرانی سه ماه حساس را پیش رو دارد تا بتواند به بهترین نحو آماده شود اما کمبود برخی امکانات  شرایط سختی را برای ملی‌پوشان رقم زده است.

ملی‌پوشان رویینگ بارها از نداشتن پیست استاندارد (۲ کیلومتر) گلایه کرده‌اند اما  در این سال‌ها هیچ چاره‌ای اندیشیده نشده است. پاروزنان مجبور هستند در دریاچه آزادی که مسافت هزار متر دارد، تمرین کنند و یا پشت سدها بروند. در واقع بدون تمرین در شرایط نرمال به مسابقات رفته‌اند با این وجود توانسته‌اند همپای کشورهای دیگر رقابت کنند.

پس از بازگشت از انتخابی المپیک هم قایقرانان خواستار حمایت بیشتر شدند. آنها عنوان کردند نیاز به اسپانسر دارند چون مکمل‌ را هم از جیب خود تهیه می‌کنند و همچنین به تمرین در پیست استاندارد نیاز دارند و این مسئله با  اردو زدن در کشورهای دیگر که پیست استاندارد دارند، محقق می‌شود.

در واقع با توجه به شرایط موجود موفقیت قایقرانی در المپیک بستگی به فدراسیون دارد که در این سه ماه پیش رو چه شرایطی را فراهم می‌کند. المپیک رویداد بزرگی است و قطعا خیلی از کشورها با برنامه منسجم وارد آن می‌شوند بنابراین فدراسیون ایران نیز باید از فکر اینکه قایقرانان با تمرین در دریاچه آزادی که یک روز آب دارد و روز دیگر درگیر کم شدن عمق آب می‌شود، بیرون بیاید و در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک به فکر اردوی با کیفیت بلند مدت  در یک کشور خارجی برای  پنج پاروزن اعزامی به المپیک باشد.

ورزشکاران رویینگ، کانو و کایاک کار خود را با گرفتن سهمیه المپیک انجام دادند و اکنون دیگر وظیفه فدراسیون است شرایطی فراهم کند تا ورزشکار به جای اینکه دغدغه تمرین یا پرداخت هزینه مکمل از جیب داشته باشد، صفر تا صد تمرکز خود را روی تمرین بگذارد.

اکنون تمام نگاه‌ها به فدراسیون قایقرانی است که چگونه پنج ورزشکار خود را برای المپیک آماده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم