Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:21:02 GMT

پیش بینی علی پروین از دربی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۳۸۲۶

پیش بینی علی پروین از دربی چیست؟

علی پروین پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران و تیم پرسپولیس می‌گوید دربی پیش رو را نمی‌توان پیش بینی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در خبرها آمده بود؛ علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس قصد دارد دربی روز دوشنبه را در استادیوم آزادی تهران و از نزدیک به تماشا بنشیند. به همین بهانه سراغ علی پروین رفتیم که از صحت و سقم این موضوع باخبر شویم که بحث به انتخابات فدراسیون فوتبال، علی کریمی، نتیجه دربی و… کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم کنجکاوید بدانید بین ما و علی پروین چه گذشته است، مصاحبه زیر را بخوانید.

قرار است دوشنبه به استادیوم آزادی بروید؟

برای چی؟!

تماشای بازی استقلال و پرسپولیس. شنیدیم برای تماشای این دیدار در استادیوم آزادی دعوت شده‌اید؟

نه! تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، هیچ صحبتی نشده و از زبان شما می‌شنوم.

دوست ندارید دربی را از نزدیک ببینید؟

خیلی بد است که به خاطر کرونا تماشاگران دو تیم از دیدن دربی محروم هستند. قشنگی فوتبال به حضور تماشاگران در استادیوم است. وقتی هواداری به استادیوم نیاید، ورزشگاه سوت و کور می‌شود. خیلی ناراحت‌کننده است. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس دست از سر مردم دنیا و کشورمان بردارد. واقعاً اوضاع بدی است.

شما همیشه نتایج مسابقات را خیلی خوب پیش‌بینی می‌کردید. این بار فکر می‌کنید کدام تیم برنده شود؟

این دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد!

چرا؟

خیلی سخت است. بازی تماشاگر ندارد که تیم و بازیکنان را به جلو هُل بدهد و هر دو تیم هم شرایط خوبی دارند.

اما در این میان انتقاداتی هم از یحیی گل‌محمدی مطرح می‌شود.

یحیی پسر خوب و مربی کاردرستی است. نباید این انتقادات را مطرح کرد. او در لیگ قهرمانان آسیا توانست تیمش را تا فینال جلو ببرد. در بازی‌های بزرگ آسیایی هم خیلی خوب نتیجه گرفت و…

شاید به خاطر شکست در فینال آسیا و در ادامه ۳ مساوی پشت‌سر هم مقابل نساجی مازندران، ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان باشد؟

هواداران باید مثل همیشه از گل‌محمدی و تیمش حمایت کنند. پیشکسوتان هم که همیشه در این یکی، دو سال و همچنین ۴ سال گذشته از تیم پرسپولیس و مربیانش حمایت کرده و می‌کنند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با اولین برد دوباره برمی‌گردد و…

خط حمله پرسپولیس این روزها زور ندارد. یاد دوران مربیگری شما افتادیم که جمله معروفی داشتید و می‌گفتید «فرشاد پیوس تعویض شدنی نیست چون ممکن است ۸۹ دقیقه گل نزند اما دقیقه ۹۰ زهر خودش را می‌ریزد!» می‌خواستیم نظر شما را درباره مهاجمان پرسپولیس و آن حرف معروف شما درباره فرشاد پیوس بدانیم.

مثل فرشاد پیوس که دیگر در فوتبال ایران متولد نخواهد شد. مهاجمی که مثل آب خوردن گل می‌زد و نمی‌شود اصلاً مقایسه کرد.

به طور مشخص منظور ما مهدی عبدی و آرمان رمضانی است؟

من کنار تیم نیستم و یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس بهتر می‌توانند شرایط این دو را بگویند. مهدی عبدی یک بازیکن جوان است که باید قدر این فرصت را بیشتر بداند. بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس راحت نیست. ان‌شاءا… آرمان رمضانی و مهدی عبدی هم با زدن یک گل راحت‌تر شوند و بازی کنند.

راستی حالا که شما را پیدا کردیم، حیف است چیزی درباره علی کریمی نپرسیم. می‌دانید در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرده است؟

بله، من واقعاً خوشحالم یکی از جنس این فوتبال می‌خواهد رئیس فدراسیون شود. من از کریمی حمایت می‌کنم چون از جنس فوتبال است. چه کسی بهتر از علی کریمی برای رئیس شدن در فدراسیون فوتبال؟

برای نایب‌رئیسی اول هم مهدی مهدوی‌کیا را معرفی کرده است.

چه بهتر! مهدی هم مثل علی از بازیکنان و شاگردان خوب ما بوده است. امیدوارم این دو بتوانند موفق شوند و باز هم به فوتبال ایران کمک کنند.

البته گفته می‌شود مهدوی‌کیا برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون به مشکل برخورده است.

چرا؟

قانون می‌گوید باید مهدوی‌کیا خودش در فدراسیون حضور پیدا کرده و ثبت نام کند در حالی که نمی‌تواند به خاطر بحث کرونا از آلمان به ایران بیاید؟

باید ثبت نام کنند. حالا قانون در همه جای فوتبال رعایت شده و فقط مهدوی‌کیا باید خودش بیاید و ثبت نام کند؟ باید کمک کنند مهدوی‌کیا و مهدوی‌کیاها بیایند و به داد فوتبال برسند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس علی پروین لیگ برتر یحیی گل محمدی فوتبال ایران مهدوی کیا علی پروین پیش بینی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه نتیجه این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده در حضور 15هزار نفری هواداران عاشق این تیم رقم نخورد، اما فرصت خوبی برای نشان دادن عشق به فوتبال و دلتنگی‌شان برای لیگ برتر بود. این دیدار با سه گل به سود گل‌گهر تمام شد تا شاگردان اوزونیدیس امیدوار به کسب یک جام در فصل جاری بمانند.

با هم نکات جالب توجهی از این مسابقه را مرور می‌کنیم:  

۱. ورزشگاه حافظیه شیراز طی دو سال اخیر این حجم از هوادار را به خود ندیده بود. هواداران شیرازی از روزی که به لیگ یک سقوط کردند، ذوق و شوقشان به فوتبال کور شد و به قول خبرنگاران شیرازی آنها از دوری لیگ برتر افسرده شده‌اند اما دیروز حضور گل‌گهر آنها را به وجد آورد و‌ شور و شوق به حافظیه بازگشت.
۲. از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۱۵ به یکباره ورزشگاه حافظیه مملو از هواداران شیرازی شد و فوج فوج هوادار به استادیوم آمد. هواداران سیرجانی هم توسط کانون هواداران باشگاه گل‌گهر به شیراز اعزام شده بودند تا گل‌گهر در شیراز احساس غریبی نکند.

۳. کاکوها از «احمد زنده روح» طی مراسمی تجلیل کردند. زنده روح دو فصل گذشته در شیراز در خدمت فجر بود و زحمت زیادی برای آنها کشید.
۴. بهترین قرعه جام حذفی برای گل‌گهر و فجر همین قرعه بود. فجر تمرکز اصلی‌اش روی صعود به لیگ برتر است و از این بازی یک استفاده تدارکاتی خوب کرد تا تیم و هواداران فجر برای بازی مهم هفته آینده برابر خیبر تمرین کنند.
گل‌گهر نیز یک صعود بی دردسر می‌خواست تا به جمع هشت تیم صعود کننده اضافه شود.

۵. اردیبهشت شیراز برای سیرجانی ها خوش یُمن بود و آنها را از بحران خارج کرد، به ویژه آنکه آنها هفته بعد دربی حساس برابر مس رفسنجان را در پیش دارند.
۶. در حافظیه طلسم گل‌گهر شکست. از گلزنی زائر کاظمینی مهاجم گل‌گهر که از زمان انتقالش به گل‌گهر گلزنی نکرده بود تا برد گل‌گهر در سال جدید.
۷. تورس لالیگایی این روزها تلخ و تیز و برنده تر از هر زمانی است. او متعصبانه می‌جنگد، پاس گل می‌دهد و گلزنی می‌کند. گل‌گهر برای حفظ او‌ کار سختی دارد و باید از همین امروز مذاکره با او و سایر بازیکنان تاثیرگذارش را برای تمدید شروع کند.
۸. در شیراز همه سراغ پیراهن تیکدری را می‌گرفتند. این علاقه به تیکی ربط داشت یا شماره پیراهنش (11) را نمی‌دانیم. بعید است تیکدری پیراهنش را در حافظیه حفظ کرده باشد.

۹. در فوتبال شیراز جای خالی اسپانسر به شدت احساس می‌شود. آنها همه چیز دارند به جز حامی مالی. هواداران پر شور، شهر زیبا و فوتبالیست بااستعدادِ فراوان.
۱۰. حضور اسفندیار پور مدیرعامل، حدیدی رئیس هیئت مدیره و صادقی معاون باشگاه گل‌گهر در ورزشگاه نشان از اهمیت این بازی برای آنها داشت.

با این پیروزی گل‌گهر و اوزونیدیس نفس راحتی کشیدند و حالا رفته رفته با بهبود وضعیت مصدومین، آنها آماده دربی می‌شوند. رفسنجان سال‌ها در حسرت برد دربی مانده. دربی مهمی که از آنچه در تقویم می‌بینید به شما نزدیکتر است!

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!