Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک آزار قزوینی به ناپدری یک پسر معلول است با اقدامات قضایی تحت نظر دادستان تاکستان دقایقی پیش بازداشت شد.

معاونت اجتماعی دادستانی تاکستان در گفتگو با رکنا بیان داشت: کودک آزار تاکستانی بازداشت شده است و تحقیقات در حال انجام است.

به گزارش رکنا، با تلاش‌های نیرو‌های فوری شناسایی عامل آزار کودک معلول در روستای اک شهرستان تاکستان اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان و دادستانی و سرکشی به خانه شهروندان روستای اک دارای فرزند معلول، عامل آزار کودک معلول شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک معلول توسط ناپدری اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و فیلم آن روز گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

ناپدری این کودک هم اکنون در بازداشت نیروهای پلیس به سر می برد و به کلانتری منتقل شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کودک آزار اخبار حوادث حوادث قزوین اخبار قزوین کودک آزار معلول سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز تجاوز جنسی کرونا خودکشی آزار شیطانی سقوط هواپیما تهران قیمت قتل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه

تصویری از سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که بر اثر شدت بارندگی شکسته شد. شب گذشته به دلیل سرریز شدن سد خاکی، دستور تخلیه روستای نوده از سوی مدیریت بحران صادر شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد