Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای تفاهم نامه همکاری بین هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، از هتل‌های Novotel و Ibis به عنوان مراکز اقامتی مسافران و بازدیدکنندگان مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب استفاده می شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری، این تفاهم نامه بین سمانه یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت "سمگا" از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص این تفاهم نامه گفت: قرار است از سال ۱۴۰۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب منتقل و نمایشگاه های داخلی  و بین‌المللی در شهر آفتاب برگزار شود.

سمانه یوسفی افزود: طبق این تفاهم‌نامه با معرفی شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب، مجموعه هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی امام(ره) بر اساس تعرفه‌های اعلامی و با هزینه مناسب، امکانات رفاهی و اقامتی موجود را در اختیار مجریان نمایشگاهی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد:همچنین به منظور رفاه بیشتر، سرویس رایگان بین نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب و هتل‌های بین المللی فرودگاهی (هتل‌های Novotel و Ibis ) برقرار خواهد شد.

ایجاد فضای اقامتی و رفاهی برای مجریان، غرفه داران، میهمانان و بازدیدکنندگان نمایشگاهی که از داخل و خارج کشور که در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب شرکت می کنند، از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

هتل‌های فرودگاهی در جوار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) واقع شده و با توجه به نزدیکی بعد مکانی و زمانی، می‌تواند خدمات مناسب اقامتی و رفاهی را در اختیار نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک گردشگری هتل های فرودگاهی نمایشگاه شهرآفتاب نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب نمایشگاه بین المللی شهر تفاهم نامه شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز