Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید محصول با ارزش میعانات گازی در فازهای ۲۰ و ۲۱ اشاره کرد و گفت: این فازها تا پایان مهرماه نزدیک به ۱۴ میلیون و ۸۴۲ هزار بشکه کاندنسیت نیز تولید کرده‌اند.

با بیان اینکه فازهای ۲۰ و ۲۱ در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، اظهار کرد: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به ۳۶۰ هزار تن پروپان تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون پالایشگاه هشتم ۱۰۰ درصد تعهدات خود را در زمینه تولید انجام داده است، اظهار کرد: میزان بوتان تولیدی این پالایشگاه در این بازه بیش از ۲۶۵ هزار تن بوده است.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه برای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات همواره برنامه‌های بهبود در پالایشگاه هشتم در حال انجام است، گفت: راه‌اندازی سیستم Polishing محصولات پروپان و بوتان در جهت افزایش کیفیت محصول استراتژیک LPG در سال جاری انجام شده است.

به گفته چابوک تکمیل راه‌اندازی واحد سردسازی و ذخیره‌سازی LPG و ذخیره سازی کامل محصولات پروپان و بوتان نیز از جمله اقدامات مؤثر در بهبود تولید این محصولات با ارزش است.

برچسب ها: پارس جنوبی ، گاز ، نفت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LfV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پارس جنوبی گاز نفت پالایشگاه هشتم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد