Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:41:27 GMT

کمبود معلم هنر در مدارس استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۴۲۲۲

کمبود معلم هنر در مدارس استان فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان صبح دوشنبه در آئین، افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در شهرک بهاران این شهر افتتاح ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، اظهار کرد: ارج نهادن به مقام معلم وظیفه همیشگی ماست چرا که پیشرفت و اعتلای جامعه در سایه‌سار آموزش محبت‌آمیز معلم محقق شده است.

ابراهیم مرادی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه مدرسه‌سازی دل بزرگ می‌خواهد و در عین حال نیازمند صبر است، توصیه کرد: دانش‌آموزان این کانون پیشرفت محله را به عنوان امانت حفظ کرده و در نگهداری مطلوب آن کوشا باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بیان اطلاعاتی در خصوص مدرسه مرحوم شاویسی پرداخت و گفت: این مدرسه با مساحت ۴۲۰ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: اعتبار ساخت این مدرسه از سوی خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، نیز ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و مدعوین، درخصوص این رویداد مهم بیان کرد: کار خیّرین مدرسه ساز الگویی برای دانش آموزان و احداث این مدرسه توسط خانم کاکاخانی گواهی بر عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه این بانوی نیک‌اندیش است.

محمدسعید کنعانی افزود: ساخت این آموزشگاه شرایطی را فراهم کرد است تا دانش آموزان در فاصله نزدیکی از محل زندگی خود به تحصیل بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برکات حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان، به کمبود فضاهای آموزشی در ناحیه پرداخت و اظهار داشت: افزایش جمعیت دانش آموزان و بافت قدیمی آموزشگاه‌های غیر قابل استفاده، نیاز به حمایت‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و مشارکت بیشتر خیرین را بیش از پیش کرده است.

گفتنی است؛ سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان آموزشگاه و اجرای دکلمه از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاح بود.

در پایان برنامه نیز از خانواده خیر مدرسه‌ساز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6097838

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور