Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مرادی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی از ۲۳ دی ماه جاری تا ۲۲ بهمن ماه امسال (به مدت ۱۰ روز) با حضور قریب ۲۵ ملی پوشش منتخب از استان های مختلف کشور در تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این اردوها طی چند مرحله و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا و با هدف انتخاب برترین ها و آماده سازی تیم ملی جهت حضور توانمند در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی افزود: مرتضی ابراهیمی، محسن بیگدلی، احمد یوسفی، بهمن سیفی و محمدرضا رزاقی،  بسکتبالیست های منتخب و برتر زنجانی اعزامی به مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردن بزرگسالا ایران هستند.  

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه کمال عشق از مربیان مجرب و کارآزموده زنجانی، ورزشکاران اعزامی این استان را هدایت و همراهی خواهد کرد، به سطح فنی و آمادگی این پنج ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی اشاره کرد وگفت: ابراهیمی و بیگدلی به ترتیب در رقابت های لیگ ترکیه و قبرس، بازی می کنند و یوسفی و سیفی نیز تجربه حضور در مسابقات برون مرزی را دارند و رزاقی نیز به عنوان جوانترین ورزشکار زنجانی دعوت شده به این اردو است که چند دوره در اردوی تیم ملی شرکت کرده است.   

برچسب‌ها تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون جانبازان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون جانبازان زنجان تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون جانبازان زنجان اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند