Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:28:41 GMT

اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۴۳۵۰

اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری آغاز شد

به گزارش ایرنا،  ملی‌پوشان تمرینات را زیر نظر «محمود پراش» سرمربی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات برگزار خواهند کرد.

 دوچرخه‌سواران دعوت شده به اردو روز گذشته در کمپ تیم ملی تست پی‌سی‌آر دادند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمرینات خود را پیگیری کنند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت رده‌های سنی امید و بزرگسالان مردان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات از ۲۱ دی تا سوم بهمن در کمپ تیم های ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی دوچرخه‌سواران حاضر در اردوی تیم ملی استقامت بدین شرح است:

میرصمد پورسیدی،  خلیل خورشیدی،  سعید صفرزاده،  حسن سیف‌الهی،  بهنام خسروشاهی،  علی لبیب،  حمید پورهاشم،  محمد اسماعیل چایچی(آذربایجان شرقی)،  علی‌اصغر موسی‌زاده (اردبیل)،  مهدی علمایی،  علیرضا حقی (البرز)،  امیرحسین جمشیدیان (اصفهان)،  محمد گنج‌خانلو،  محسن رحمانی (تهران)،  محمد رجبلو (زنجان) و بهنام آرین (همدان).

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری قهرمانی آسیا اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا