Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی دادگستری مازندران از کشف حدود ۳ هزار تن کنجاله سویا و روغن قاچاق درشهرستان سوادکوه خبر داد و اعلام کرد؛ گزارشی مبنی بر احتکار فراورده‌های دامی توسط یک واحد تولیدی در این شهرستان به دستگاه قضایی اعلام شد و در این راستا دستور قضایی برای بررسی این مسئله صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازرسی از این واحد تولیدی که با دستور ویژه دادستان انجام شد، نیرو‌های انتظامی ۳ هزار تن کنجاله سویا و روغن قاچاق را در انبار این شرکت کشف و ضبط کردند.

در تحقیقات به عمل آمده از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره جهاد کشاورزی سوادکوه این اقلام ۷۰ درصد از نیاز‌های واحد‌های تولیدی مرغ گوشتی در استان بوده که احتکار آن موجب افزایش قیمت سویا و به طبع آن افزایش و گرانی گوشت مرغ شده است.

پرونده متهم پس از تشکیل، ضمن تفهیم اتهام به جرم اخلال در نظام اقتصادی با صدور قرار وثیقه به میزان ۲۰ میلیارد ریال در حال رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مازندران احتکار کالا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد