Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۱ هزار وکیل مرکز وکلا طی دو سال گذشته بیش از ۲ میلیون خدمت حقوقی به شهروندان ایرانی ارائه کردند که بدون مابه ازای مالی بوده است. خبرگزاری میزان - مطابق آمار منتشر شده از کمیسیون معاضدت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به تفکیک استان ها، ۳۱ هزار وکیل مرکز وکلا طی دو سال گذشته بیش از ۲ میلیون خدمت حقوقی به شهروندان ایرانی ارائه کردند که بدون مابه ازای مالی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد پرونده‌های تسخیری انجام شده در سال ۹۸ و نه ماهه سال ۹۹ در کل کشور به ترتیب ۲۹ هزار و ۶۴۵ و ۱۸ هزار و ۹۶۴ فقره بوده است. همچنین در سال ۹۸ تعداد ۱۱ هزار و دو پرونده کاری معاضدتی و در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۹ نیز ۷۳۶۹ پرونده کاری معاضدتی توسط وکلای مرکز وکلا انجام شده است.   بیشتر بخوانید: ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های ایتام آمار چند صد هزار نفری مشاوره‌های تلفنی توسط اعضای مرکز وکلا از همه قابل توجه است. در سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۴۴ و در ۹ ماهه ابتدایی سال ۹۹ نیز تعداد ۶۲۶ هزار و ۱۸۲ مشاوره قضایی تلفنی از سوی وکلای مرکز انجام شده است.

علاوه بر این از ابتدای سال تا آبان ماه، یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۵۰۸ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۹ صورت پذیرفته است که در این رابطه و در مجموع ۴۵۰ هزار و ۲۴۳ دقیقه پاسخ از سوی متخصصان حقوقی به متقاضیان ارائه است. مرکز تماس ۱۲۹ برای شهروندان تهرانی و مرکز تماس ۰۲۱۴۱۸۰۱ برای سایر هموطنان از سراسر کشور به ارائه خدمات مشاور‌های حقوقی میپردازد.

۳۱ هزار وکیل مرکز در حال ارایه خدمات معاضدتی به مردم کشور هستند. مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه انجام تکالیف اجتماعی را جزء مسئولیت اجتماعی خود دانسته و سرافراز است که در عرضه خدمات معاضدتی پیشرو است.

انتهای پیام/ برچسب ها: معاضدت قضایی مرکز وکلا قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاضدت قضایی مرکز وکلا قوه قضاییه قوه قضاییه مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌