Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار فیلمی از شکنجه و آزار و اذیت یک کودک معلول که مبتلا به سندروم داون موجی از خشم و نفرت را از طرف کاربران فضای مجازی به دنبال داشت این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در حال دست به دست شدن است.

تسنیم امروز در این زمینه نوشت: محمد نفریه، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به انتشار فیلم شکنجه یک کودک معلول که به سندروم داون مبتلا است، اظهار کرد: این کلیپ حاوی تصاویر شکنجه یک کودک معلول توسط فردی است که کودک‌آزاری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی کشور متولی حقوق معلولان و احقاق حقوق آنها و حمایت از این گروه از جامعه است، نسبت به انتشار این فیلم و آزار و اذیت این کودک واکنش نشان داده و پیگیری‌های خود را برای شناسایی این فرد انجام داده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند، درخواست می‌شود که موضوع را از طریق خط ۱۲۳ یا ادارات بهزیستی به سازمان بهزیستی کشور اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

نفریه تأکید کرد: سازمان بهزیستی قطعا از این فرد شکایت خواهد کرد و در همین زمینه هرکس اطلاعی از این اقدام توسط این فرد دارد، از وی درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی اطلاع دهد.

کد خبر 578517 برچسب‌ها کودکان سازمان بهزیستی خشونت خانگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کودکان سازمان بهزیستی خشونت خانگی سازمان بهزیستی کودک معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر دلخراش از بوفالوی نگون‌بختی که توسط کوروکودیل شکار شد
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور