Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ائتلاف سائرون عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد، دلیل تحریم رئیس سازمان حشد شعبی توسط وزارت خزانه داری آمریکا تخلفات مالی نبوده بلکه صرفا هدف گیری سیاسی مخالفان دولت آمریکاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری المعلومه، ریاض المسعودی، از نمایندگان ائتلاف سائرون گفت، تحریم فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی توسط وزارت خزانه داری آمریکا به دلیل وجود تخلفات مالی نیست بلکه این بخشی از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا است که می‌خواهد نقش چهره‌های سیاسی مخالف با سیاست آمریکا را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، دولت آمریکا قبلا لیستی از اسامی شخصیت‌های سیاسی عراق را که تحریم خواهند شد، اعلام کرد. اکثر قریب به اتفاق این اسامی سیاستمدارانی هستند که با سیاست‌های آمریکا همگام نیستند.

همچنین عدنان الاسدی، از نمایندگان ائتلاف "دولت قانون" روز شنبه طی اظهاراتی احتمال داد، وزارت خزانه داری آمریکا فهرست جدیدی از تحریم‌ها را صادر کند و شاید در این لیست نام نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون و هادی العامری، رئیس ائتلاف فتح نیز باشد.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا رئیس سازمان حشد شعبی عراق را تحریم و ادعا کرد، الفیاض به دلیل ارتباط با نقض‌های شدید حقوق بشری تحریم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های آمریکا فالح الفیاض وزارت خزانه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، امیرابراهیم رسولی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار می‌شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار می‌کند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی از آن‌ها و رفتارشان عبور می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟