Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که داربی ۹۴ پایتخت، "بدون حاشیه، چالش و جنجال" برگزار شود تا "در آینده از آن به نیکی یاد کنند."

به گزارش ایسنا، محمود فکری در فاصله ۲۴ ساعت تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۴ پایتخت که مربوط به دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی است، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید داربی حساسیت و شرایط خاص خود را دارد؛ اینکه نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط را عوض کند و اتفاقاتی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر در بازی‌های گذشته شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکنان از نظر روحی وضعیت خوبی دارند و در این هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و شرایط روحی و آمادگی خوبی در بازیکنان وجود دارد. امیدواریم یک بازی خوب را ارائه دهیم. برای ما مهم است در این دیدار که بیننده‌های زیادی در دنیا دارد، یک بازی خوب و بدون حاشیه، چالش و جنجال برگزار شود و در سال‌های آینده، از آن به نیکی یاد کنند.

او درباره اینکه رکورددار داربی محسوب می‌شود گفت: بازی‌های تلخ و شیرینی را به عنوان بازیکن پشت سر گذاشتیم و چند بازی هم به عنوان مربی در کارنامه دارم. به عنوان سرمربی این اولین بازی من است. حس خیلی خوبی دارم. در دوران بازیگری و دستیاری، عاشق داربی بودم و حالا هم داربی را خیلی دوست دارم. شاید منتظر این بازی بودم ولی امیدوارم که بازی خوبی انجام شود. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود فكري داربی 94 تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بچه فوک‌های کوچولو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

از بالگرد‌های در حال پرواز منطقه هر روز وسیله‌ای پرکاربرد در زندگی انسان ها، به پایین و درست مقابل خانه یخی فوک‌ها سقوط می‌کرد و آن‌ها متعجب از آنچه آسمان به آن‌ها هدیه کرده اول بررسی اش می‌کردند و بعد آن را وسیله بازی خود کرده و کاربرد‌های عجیب و تازه‌ای برایش تعریف می‌کردند.

در هر قسمت این مجموعه از خیالپردازی فوک ها، قدرت تخیل، خلاقیت و داشتن روابط دوستانه در میان بچه‌ها به چالش کشیده می‌شد. موضوع لحظات چالش برانگیز بچه فوک‌ها از این قرار بود: مثلا موزی که بعد از خوردنش، ازپوستش یک شنل و یک سورتمه فوق العاده ساختند! دیگ پخت و پزی که وقتی به دست بچه فوک‌ها رسید از آن به عنوان طبل استفاده کردند. استفاده از سبد پیک نیک به جای کلاه، استفاده از دستمال کاغذی رولی برای روسری و بعد بازی مومیایی، قاشق پلاستیکی رنگارنگی که به جای آبنبات آن را مزه مزه می‌کردند و ... 

بچه فوک‌های کوچولو، (باعنوان اصلی: igloo – gloo) یک مجموعه عروسکی بی کلام، محصول سال ۲۰۰۰ کانادا بود.

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • تاکسی بدون خط
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین