Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی پژو ۲۰۶ حین حرکت در خیابان به علت نامعلومی به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان سپاه روی پل چوبی تصادف کرد که در پی این اتفاق، دو راکب موتورسیکلت به طرز عجیبی زیرخودرو سواری گرفتار شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 23:15 شب گذشته حادثه تصادف در خیابان سپاه روی پل چوبی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه دو و گروه امداد و نجات 13 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر خوش‌نیت؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت در خیابان به علت نامعلومی به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد که در پی این اتفاق، دو راکب موتورسیکلت به طرز عجیبی زیرخودرو سواری گرفتار شدند به طوریکه قادر به هیچگونه حرکتی نبودند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو را قطع کرده و پس از تثبیت‌سازی خودرو مشغول عملیات نجات این دو شخص گرفتار در زیر خودرو شدند.

این افسر آماده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با بکارگیری تجهیزات بادی و هیدرولیکی، خودروی سواری را از سطح زمین بلند کرده و هر دو نفر را که دو مرد 26 و 28 ساله بودند، از زیر خودرو بیرون آورده و برای انجام معاینه، درمانهای اولیه و اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته خوش‌نیت، علت بروز این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن خیابان، آثار به جای مانده از حادثه را از سطح خیابان پاکسازی کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تصادف خونین 2 خودرو در بزرگراه یادگار امام + تصاویرتصادف مرگبار موتورسنگین با عابرپیاده + تصاویرتهران| یک کشته و 3 مصدوم بر اثر تصادف شدید پژو 206 + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟