Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: پنجمین جشنوارهٔ ابوذر استان قزوین در سال جاری با بررسی 570 اثر در رشته‌های خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، تیتر، عکس و چندرسانه ای برگزار شد.

وی افزود: آثار ارسالی توسط 4 نفر از داوران مجرب داوری شده و برگزیدگان جشنواره مشخص شده‌اند و اثر نخست هر بخش نیز به جشنوارهٔ ملی ابوذر ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز ادامه داد: در سال جاری بیشترین آثار ارسالی در بخش‌های گزارش و یادداشت بوده‌اند که این امر نشان‌دهندهٔ ایجاد تحول در فضای رسانه‌ای استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانهٔ استان قزوین اظهار کرد: روز دوشنبه، بیست و دوم دی ماه 99 همزمان با سالروز تأسیس قشر بسیج رسانه، اختتامیهٔ این جشنواره در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

این مسؤول عنوان کرد: به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی این برنامه تنها با حضور برگزیدگان جشنواره، برخی از مسؤولان و مدیران رسانه‌های استان قزوین برگزار می شود و از طریق وبینار نیز پوشش داده خواهد شد.

کشاورز در پایان یادآور شد: سخنران ویژهٔ این برنامه نیز سید نظام‌الدین موسوی، رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین جشنواره ابوذر برگزاری اختتامیه محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»