Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، دورکاری شناخت کامل، سوژه‌یابی و جریان‌شناسی شبکه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) آشنایی با مفاهیم دنیای تکنولوژی و محصولات دیجیتال آشنایی کامل با فتوشاپ و نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو سابقه مدیریت و رشد مخاطب شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند به خلاقیت و یادگیری حین کار تسلط به زبان انگلیسی همکاری به صورت دورکاری است آشنایی با نوشتار رسمی و نگارش صحیح فارسی روحیه‌ی کار تیمی فضای کار پویا جای رشد زیاد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال رزومه صرفاً از طریق ایمیل ذکر شده و یا تلگرام (نه واتس‌اپ و نه تماس). در صورت تماس و یا ارسال رزومه از غیر از روش‌های مذکور، رزومه بررسی نخواهد شد. اطلاعات تماس تلگرام 09334210957 ایمیل job@shahrsakhtafzar.com

 

پربیننده ترین استخدام پشتیبان فنی و فروش جهت یک شرکت تولیدی صنعتی در تهران استخدام مدیر و کارشناس مالی در گروه آرک (یاس سیستم) استخدام اپراتور الکترونیک با حقوق ثابت، مزایا و بیمه در البرز استخدام کارشناس ارشد تحقیق و توسعه (ریسرچر)_دورکاری در کهگیلویه و بویراحمد استخدام کارشناس بازرگانی خارجی و داخلی در شرکت تولیدی بازرگانی نگین صنعتی جنوب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برقراری ۴۶ هزار و ۴۴۰ تماس با مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان البرز خبر داد و بیان کرد: ۲۱ درصد تماس‌ها مرتبط با خدمات اورژانس اجتماعی و حدود ۷۹ درصد برای پیگیری مسائل غیرمرتبط از جمله درخواست راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی، مسائل بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی تماس‌ها به ترتیب مربوط به اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی، سالمند آزاری، اقدام به خودکشی و فرار از منزل بوده است، گفت: بهزیستی البرز با دارا بودن ۶ مرکز اورژانس اجتماعی در محمدشهر، کمالشهر، مرکز کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ به افراد در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی و کسانی که به هر دلیلی در شرایط بحرانی به سر می‌برند خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان البرز، فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است و افراد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند. وظیفه ذاتی مراکز ۱۲۳ (مرکز فوریت‌های اجتماعی) ارائه انواع خدمات روانشناسی، مددکاری، درمانی و حقوقی به جامعه هدف است.

محمدی فلاح افزود: نحوه پذیرش مددجویان به دو صورت خود معرف و ارجاعی و ارجاعات به دو شیوه درون سازمانی (توسط خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و سایر مراکز وابسته به سازمان بهزیستی در حوزه‌های گوناگون) و برون سازمانی (از طریق مراجع قضائی، مراجع انتظامی و سایر سازمان‌ها و نهادها) است و جامعه هدف پس از پذیرش از خدمات تخصصی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6094920

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!