Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال جنجالی و پرسر و صدای قورباغه در این هفته به قسمت ۴ خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، قسمت چهارم سریال قورباغه آماده توزیع در شبکه نمایش خانگی شده است. در این نوشتار لینک دانلود اپیزود چهارم قورباغه در سایت کول دانلود درج  شده است.

در قسمت سوم قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت سوم قورباغه باز هم به داستان های قسمت اول باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در قورباغه شاهد روایت داستان های موازی و پارالل گونه بودیم. قسمت ۱، روایت کننده یک داستان و قسمت ۲ نیز یک داستان مجزای دیگر. ولی در قسمت سوم باز به اپیزود ۱ باز گشته ایم.

در واقع قسمت سوم از جایی آغاز می شود که رامین (با بازی صابر ابر) پس از شب سرقت از ویلای نوری (با بازی نوید محمدزاده) و پس از چندین حادثه دیگر و این که در نهایت به طرزی معجزه آسا جان سالم به در برده است، اکنون در زمان حبس و زندان خود به سر می رود.

در یکی از این روز ها که وی تحت بازجویی به سر می برد و مامور بازجو بسیار به او مشکوک و مظنون است، تلاش دارد که با سوال پیچ کردن وی از او مچگیری کند. چیزی که باعث عصبی شدن وی می شود.

ولی در نهایت وی را به طور مشروط که از شهر خارج نشود و به گونه موقت، آزاد می کند. البته به نظر می رسد این آزادی مبهم برای این باشد که وی را تعقیب کنند تا سر از کارهایش در بیاورند.

به هر حال اکنون ۷ ماه از آن شبی که رامین با دوستانش دست به سرقت از گاوصندوق ویلای نوری می زند، می گذرد. وی از زندان آزاد شده و به دلیل مسایلی که قبل از شب سرقت و در واقع کشتن مامور پلیس به وجود می آید، وی به دنبال خارج شدن به طور قاچاق از کشور است. ولی در این میان دو مشکل پیش پای او است.

یکی این که برادر یکی از دوستانش (فرهاد) که در آن شب مذکور در جریان سرقت کشته شده بود به نزد او می آید و از او حق سکوت می خواهد. مشکل دوم وی نداشتن پول جهت درست کردن پاسپورت جعلی است. به همین جهت است که او یک بار دیگر تصمیم می گیرد که به داخل آن ویلا برود و این بار از نوری باج خواهی کند.

بعدا مشخص می شود که این دو از دوستان دوران مدرسه هم بوده اند. در مدرسه تیزهوشان همکلاسی بوده اند. به هر حال وی به ویلای مذکور می رود و اظهار می کند که در آن شبی که او را با هیپنوتیزم کردن دوستانش، توانسته آن دو را بکشد به دلیل این که خودش قبلش در سمت راست بدنش بوده، جان سالم به در برده است.

او حتی برای آوردن مدرک و مصر بودن در خواسته خود فیلم ضبط شده از روزی که در ماشین افراد نوری جهت حمل و نقل و کشته شدن خودش بود را نیز پخش می کند.

گرچه در همین لحظه یکی از آدم های نوری، گوشی اش را به درون آب می اندازد ولی او می گوید که چندین نسخه دیگر از فیلم مذکور نیز در اختیار افراد مورد اعتمادش قرار داده است.

سپس وی که از قبل با فرهاد به ویلا رفته بود، با نوری وارد مذاکره می شود و این گونه بیان می کند که برای ساکت نگه داشتنش باید این کیفی که با خود آورده است را پر از اسکانس بکند.

نوری ولی زیربار نمی رود و می گوید که به کسی باج نمی دهد. در نهایت او می گوید که این پول دیه دوستانش است که کشته است و بنابراین باج نیست.

در این هنگام است که نوری راضی می شود و به افرادش می گوید که کیف رامین را پر از پول کنند، ولی به شرطی که دیگر دردسری برایشان نداشته باشد. رامین نمی پذیرد و می گوید که باید با دلار پر بشوند و نه با تومان.

نوری باز هم زیر بار نمی رود. و می گوید با تومان پر کنید. در نهایت ولی فرد باجگیر به جز گرفتن کیف پر از اسکانس، ماشین مدل بالایی که در ویلا است و همچنین یک گوشی را (به دلیل این که گوشی خودش را در آب انداخته بودند) را نیز مطالبه می کند و با همان ماشین فرار می کنند.

از این جا به بعد فرهاد به فکر فروختن رامین می افتد. رامین در حالی که به شخصی پولی معادل ۵ هزار دلار می دهد تا ظرف یک هفته برایش پاسپورت جعلی درست کنند، متوجه لورفتن خود می شود و به بهانه ای که می خواهد برایش مواد بخرد او را به پایین شهر و محله های دور افتاده و فقیرنشین و جایگاهی که پاتوق معتادها نیز است می برد.

راه های دانلود قسمت چهارم قورباغه

یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، کول دانلود است که به جرات می توان آن را از به روزترین و بهترین سایت ها دانست که همه اخبار و لینک های دانلود آثار جدید و قدیمی سینمای ایرانی در کنار آن آثار خارجی (به صورت مجاز و بازبینی شده) را پوشش می دهد.

توصیه ما این است که جهت دانلود و تماشای قسمت ۴ سریال قورباغه به این سایت مراجعه کنید:

لینک دانلود: قسمت چهارم سریال قورباغه

افزون بر این، شما می توانید از لینک مقابل به صفحه اختصاصی دانلود سریال های ایرانی و خارجی نیز دسترسی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود فیلم و سریال دانلود سريال قورباغه قسمت چهارم قسمت سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان + فیلم
  • طبیعت تماشایی گندم‌زار‌های شرق اصفهان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟