Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با پیگیری و تلاش‌نیرو‌های بهزیستی و دادستانی تاکستان، عامل آزار کودک معلول در روستای اک شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیتِ یک کودک معلول با نهایت تاسف و تاثر مشخص شد که کودک معلولی، توسط فردی ناشناس مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و تصاویر دلخراش و متاثر کننده آن نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این تصاویر از سوی دادستانی و بهزیستی استان قزوین پیگیری های جدی آغاز شد تا هم محل نگهداری این کودک و هم عامل آزاردهنده شناسایی شود و سرانجام امروز با تلاش‌نیرو‌های اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان و دادستانی و سرکشی به خانه شهروندان روستای اک خانواده دارای فرزند معلول، عامل آزار کودک معلول شناسایی شد.

علیرضا وارثی در این باره اظهارداشت: این کودک معلول توسط ناپدری اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و فیلم آن روز گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

وی تصریح کرد: ناپدری این کودک هم اکنون به کلانتری منتقل شده و در بازداشت نیروهای پلیس است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: کودک معلول مورد حمایت اداره بهزیستی استان قزوین قرار خواهد گرفت و مشکلات روحی و روانی ایجاد شده توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وارثی بیان کرد: تصمیم نهایی در مورد اقدام کودک آزاری توسط این ناپدری بزودی از سوی دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی استان قزوین بهزیستی استان قزوین کودک معلول عامل آزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی